Jopa multa melkoinen saavutus: 7 koneellista pyykkiä. Tänään.

hitto ku voiskin pestä noin paljon päivässä :headwall:
meillä on toi kuivaustila niin valtaisa et sinne saa yhdet alushousut kerrallaa kuivumaan :headwall: no okei, yhden koneellisen... mut ei enempää :D
 
Noi muutosta aiheutuvat rumbat on "ihania"... Mihin mahtuu kuivumaan tuollainen määrä? Meille just ja just ehkä 6 koneellista menee jos ulos saa telineen täyteen ja molemmat sisätelineet...
 
Huh huh
Miten te oikein likaatte niin paljon vaatteita? Ei tartte ihmetellä ihmisten valitusta suurista sähkölaskuista. Meillä tulee 2 koneellista viikossa, minä ja kaksi lasta.
 
Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:
Miten te oikein likaatte niin paljon vaatteita? Ei tartte ihmetellä ihmisten valitusta suurista sähkölaskuista. Meillä tulee 2 koneellista viikossa, minä ja kaksi lasta.

No ei kai meillä vaatteista tollasta määrää tulisi. Ei meillä edes ole vaatteita niin paljoa... :D
 
mekin muuttamassa mut..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
siis miks kaikki pitää pestä kun muuttaa ?
 
baabaa
Mä oon kuivausrummun hankinnan myötä alkanu pesee useemmin pyykkiä. Aivan turhaa sähkönkulutusta, mut jotenki tulee viskottuu sellasetki vaatteet mitä on suurinpiirtein vain sovittanu päällensä niin laitettua koneeseen. Ja yks päivä tosiaan pesin kaheksan koneellista pyykkiä, kun en ollu lakanoita jaksanu vähään aikaan pestä niin niiden pesu + vaatteet+talvikamat niin johan oli rumba. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
Kai sen rummun johonkin huoneen nurkkaan voi väliaikaisesti laittaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja mekin muuttamassa mut..:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
siis miks kaikki pitää pestä kun muuttaa ?
No en mä nyt verhoja esim ripusta siellä puhtaisiin ikkunoihin, jotka on täällä roikkuneet kaksi vuotta ilman pesua ikkunoissa..

Ja varapeitteet ja tyynyt on tutustuneet pesukoneeseen kai viimeksi vuosi sitten?? Meidän omat peitot useammin, mutta pesen ne nyt sitt taas messiin. Musta on kiva, että kun mennään puhtaaseen, meille uuteen kotiin, tuon sinne sitt puhdasta mukanakin. Eli matot, verhot, ihan kaikki käy koneen kautta säkkeihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Rumpu tietysti. On laulaneet hoosiannaa koko viikon suunnilleen täällä, kun mä pesen kaikki varapeitot ja tyynyt ja ylimääräset päiväpeitteet ja likaset lakanat ja pyyhkeet ja kaikki valmiiksi: mä en saa niitä perstyksi varmaan uudessa kodissa kauheen kätevästi heti, kun rumpua sinne ei asenneta ennenkö kodinhoidon huone on valmis. Joten pesen kaikki nyt valmiiksi.
Kai sen rummun johonkin huoneen nurkkaan voi väliaikaisesti laittaa?
En taida jaksaa. Koitan saada elämän mahdollisimman normaaliksi remontista huolimatta.
 

Yhteistyössä