Jopas oli sitkeä myyjä! :o

Myyjä: Hei! Täällä on xxxxx xxxxxx, olisiko hetki aikaa?

Minä: Mä en sitte tilaa yhtään mitään, jos jotain yritätte kaupata.

Myyjä: No tässä teille olisi hyvä tarjous. Puoleen hintaan vuoden tilaus.

Minä: No kiitti, mä en silti tilaa mitään.

Myyjä: Kannattaisiko ajatella hiukan nenäänsä pitemmälle? Tässä olisi nyt hyvä tarjous, koskaan ei välttämättä tuu tällaista vastaan.

Minä: Ei mua kamalasti kiinnosta se lehti. Ei oo kamalan ajankohtainen, eikä mulla oo oikeen aikaa lukea, siitä pitää huolen 2 alle 2 vuotiasta lasta.

Myyjä: No sitten sua varmaan kiinnostaisi vauva-lehti?

Minä: Mulle tulee jo Kaksplus, enkä mä tilaa nyt mitään.

Myyjä: Tässä Vauva lehdessäkin on ihan kohtuullinen hinta. Eikö rouva voisi vielä miettiä?

Minä: En mä edes mieti, kun mä en silti tilaa mitään.

Myyjä: Oletko ihan varma?

Minä: Ihan varma mä oon.

Myyjä: No olisit voinut sanoa jo aikaisemmin että ette tilaa. Nyt te haaskasitte aivan turhaan meidän molempien aikaa.

Minä: No mutta mähän sanoin jo heti alussa, etten tilaa yhtään mitään.

Myyjä: No olisi sen voinut sanoa niin että ihmiseetkin ymmärtävät. Tässä ajassa minä olisin jo voinut saada lehden menemään, jos te ette olisi vain jaaritellut siellä.

Minä: Kyllä mä mielestäni sen selkeästi sanoin.

Myyjä: No täytyypä muistaa ettei soiteta enään tähän numeroon, kun ei rouva osaa ystävällinenkään olla. *TUUT TUUT TUUT*

:eek: :eek: Olipas taas harvinaisen sitkeä myyjä :whistle:
Ja kyllä mä mun mielestä ihan asiallisesti ja ymmärrettävästi sanoin, etten tilaa mitään. Hyvä vaan ettei enään soita :whistle: Mä niin vihaan lehtikauppiaita :kieh:
 
hah
Meillä on knas kaksi alle 2v lasta, mies tekee pelkkää yötyötä joten liikoja vapaa-ajan ongelmia ei juuri ilmene.

Viimeksi kauppareissulla Euromarketissa oli kans sitkeä lehtimyyjä.. kauppasi jotain tietokonelehteä ensin miehelle ja kun se ei napannut kauppasi metsästyslehteä, tieteen kuvalehteä jne. Lopulta äyskäsi miehelle että "eikö sulla todella ole elämässäs mitään mikä sua kiinnostaa?!"

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On olemassa puhelinmyynti-estonumero (sori,en muista sitä nyt, palaan tähän, jos sen jostain taas löydän). Mutta siis saisit olla sit seuraavat kolme vuotta rauhassa. :)
niin sehän on tämä Robinson rekisteri, jos jotakuta kiinnostaa

Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
0600 13404
Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ?/min +pvm, mahollinen jonotusaika maksuton), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Ainoastaan palvelunumeroon ilmoitetut rajoitukset kirjautuvat puhelintarjonnan rajoitusrekisteriin.


Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti. Alaikäisen tai vajaavaltaisen puolesta rajoituksen tekee huoltaja tai edunvalvoja.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

ASML:n jäsenyritykset (n.240 yritystä eri toimialoilta) ovat sitoutuneet käyttämään edellä mainitun palvelun rekisteriä toiminnassaan.

 
vieras
No huh.
Mulleki soitti joku nainen joskus jostain ja sano heti alkuun et ei ala jaaritteleen mitään ja menee suoraan asiaan.. Niin rupeskin sitte höpöttelemään sen 6-vuotiaasta tytöstä ja ku ne kävi kesälomareissulla mm. muumimaailmassa, särkänniemessä ym. Olin ihan et mitäs toi oli jos ei jaarittelua. Kuulema taustatietoa kyseisestä lehdestä (muumilehti), kun se 6v tykkäs lukee automatkoilla muumilehtiä..
 

Yhteistyössä