Jos 173 cm pituisena painan 59 kiloa, niin onko mun "pakko" olla hoikka?

  • Viestiketjun aloittaja Kesäkuntoon
  • Ensimmäinen viesti
Kesäkuntoon
Mietin että onkohan mulla vääristynyt ruumiinkuva tai jotain, kun edelleen tuntuu et laihtua vois sieltä ja täältä... Varsinkin reisissä ja käsivarsissa on mun mielestä liikaa, mutta toisaalta kaverit aina sanovat että ootpa sä taas hoikistunut tms. mutta he näkevätkin mut aina siis vaatteet päällä, kaikki "ongelmakohtani" näkyvät vain alasti suihkun jälkeen kokovartalopeolistä... Vai onko mun noilla mitoilla pakko olla hoikka? (Tiedän että indeksin mukaan kyllä, mutta onko olemassa tuonpainoisia ns. "laihoja läsejä"?)
 
eihän se vaaka koko totuutta kerro. Siis painoindeksin mukaan oot hoikka, mutta kiinteytys on se juttu millä saat sen kropan muokattua niin että sulle tulee myös hoikka olo. Siis ettei mikään paikka roiku ja näyttää myös ilman vaatteita hoikalta. :)
 
K
Mä oon 176 ja 59 ja tosi luikku.Pientä pömppömahaa kun vatsalihat heikot.Sun ei missään tapauksessa pidä laihduttaa...vaan syödä hyvin ja kiinteytyä jumpalla ja venyttelyllä ja kuivaharjauksella.
Mä yritän nyt imetyksen loputtua saada parikiloa lisää elopainoa.
 
mysis
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Olet hoikka. ehkä sulla ei ole lihaksia joten paikat löysää. joten sun ei tartte laihduttaa yhtään,mutta jos tuntuu että jossain löllöä niin kiinteytä itseäsi. treenaa niin saat lihasta
Minä sanoisin, että syö enemmän niin että saat täytettä sinne nahan alle! Naisen vartaloon kuuluu tietty määrä rasvaa tai muuten alkaa näyttää pahalta ja se on epäterveellistäkin eli tulee hormonihäiriöitä. Se on varma, ettet tule koskaan saamaan täydellistä vartaloa, vaikka kuinka laihduttaisit. Jokainen nainen on tyytymätön johonkin kohtaan vartalossaan, eikä toinen ihminen huomaa niissä kohdissa yleensä yhtään mitään korjattavaa. Näin oli esim. minun "läskin" lantioni kanssa. Leveähkö lantioni on aviomieheni mielestä vartaloni parhaita puolia. Vartaloni on jokseenkin tiimalasin mallinen, mutta niinpä vaan kehitin hirvittävän kompleksin lantiostani yläasteikäisenä, vasta jonkun kolmenkympin jälkeen aloin hyväksyä itseni eli tajuta että näytän ihan normaalilta naiselta.

Kannattaa keskittyä elämässään muihin asioihin kuin itsensä tuijottamiseen alasti peilistä, siitä ei varmastikaan kukaan tule onnelliseksi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Ei oo olemassa laihoja läskejä. :LOL:
itseasiassa on. Sellaiset ihmiset joilla kehon rasvaprosentti on korkea vaikka painoindeksi olisikin matalalla.

sellaisen kropan saamiseen vaaditaan vuosikausien huonot syömätavat ja olematon määrä liikuntaa :D
 

Yhteistyössä