Jos ei ovuloi, voiko nännit olla kipeät?

Ajattelin tämän sopivan tänne lapsettomuuspuolelle, vaikken lapsettomuudesta kärsikään (tosin tuskin tällä hetkellä voisin edes tulla raskaaksi). En siis yritä lasta.

Stressaannut tosi herkästi ja tällä hetkellä olen tosi stressaantunut. Viime menkat olleet siinä maalis-huhtikuun vaihteessa. En ole siis millään tavalla stressannut itse menkkoja tai varsinkaan raskautta, koska en ole harrastanut seksiä maaliskuun jälkeen (jonka jälkeen siis menkatkin tulleet). Olisi siis tosi epätodennäköistä, että olisin raskaana.

voiko siis nännit olla muuten vaan kipeät, vaikka ei ovuloisi? On siis tosi kipeät ja arat olleet kauan. Ei ole normaalisti. Olleet varmaan kuukauden kipeät ja olen ajatellut, että menkat alkaa. Mutta kun ei ala. Onko täällä siis ihmisiä, joilla ei siis menkkoja ole tai ovat tosi harvoin, ja onko teillä nännit kipeät? En käytä mitään hormoneita.

Jos olen ovuloinut, voiko ovulaation jälkeinen aika olla tosi pitkä. Melkein kuukauden pituinen? Olen ymmärtänyt, että ovuloimisen jälkeen edes stressi ei siirtäisi menkkoja.

Onko vaarallista, että kierto on usein 45 päivää? Tällä hetkellä ehkä jo 60 päivä menossa. On stressaava elämänvaihe päällä. Normaalisti ihan 30 päivän kierto. Voiko tää aiheuttaa lapsettomuutta myöhemmin ja menkat loppua kokonaan eivätkä tule takaisin vaikka stressaaminen loppuisi? Olen miettinyt e-pillereidenkin aloittamista, että kierto tasaantuisi. Aiemmin pillereitä syödessäni olen ollut hermoraunio, joten en mielellään niitä söisi.

Tällä hetkellä vuoto on melkeenpä 10 päivää, kun se sattuu olemaan. Mikä ei sekään ole mukavaa.

Ehkä salakavalasti pelkään, että joku siellä vatsassa silti on ja huomaan sen vasta synnytyslaitoksella :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä