Jos en olis minä, niin kyllä mäkin kadehtisin omaa elämääni.

"aaaa"
no ei varmaan oo kukaan sulle ap kateellinen, oothan sä perustamassa uusperhettä! eli se meinaa että olet epäonnistunut tyyppi, tehnyt vääriä valintoja, pistäny lapses kärsimään. Eli tyhmä yh.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="aaaa";22828251]no ei varmaan oo kukaan sulle ap kateellinen, oothan sä perustamassa uusperhettä! eli se meinaa että olet epäonnistunut tyyppi, tehnyt vääriä valintoja, pistäny lapses kärsimään. Eli tyhmä yh.[/QUOTE]

Ei ap sanonutkaan, että muiden pitäisi olla. Eiköhän ap tarkoita, että hän elää sellaista elämää, jota itse kadehtisi ja jollaista itse haluaa elää.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja olet mikä olet;22828244:
Tiesitkö että Raamatun mukaan ei tulisi pukeutua niin paljastavasti kuten mm. sinä pukeudut. Lisäksi tuskin on kovin Raamatullista ottaa osaa tissiketjuun...
Tiesitkö, että olen täysin immuuni tuollaiselle manipuloivalle syyllistämiselle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja olet mikä olet;22828244:
Tiesitkö että Raamatun mukaan ei tulisi pukeutua niin paljastavasti kuten mm. sinä pukeudut. Lisäksi tuskin on kovin Raamatullista ottaa osaa tissiketjuun...
Missä kohtaa Raamattua tällaista sanotaan ja millä sanoilla? (En itse katso olevani uskovainen, mutta asia kiinnostaa mua.)
 
Leukistinen aksolotli
En ole ap, mutta koska voin yhtyä hänen aloitukseensa, voinen vastata:
Minulla on kivat vanhemmat, kivat sisarukset ja kiva mies. Minulla on kivat lapset ja kivat koirat. Mulla on kiva harrastus ja mun elämässä on kaikki hyvin. Tykkään itsestäni. Tää on sellasta elämää, kuin tahdon juuri nyt elää. Jos en eläisi tälläistä elämää, varmaan kadehtisin sellaista, joka elää.

Nyt kumminkin, koska elän elämää, jota haluan elää, en kadehdi ketään.
 
[QUOTE="aaaa";22828251]no ei varmaan oo kukaan sulle ap kateellinen, oothan sä perustamassa uusperhettä! eli se meinaa että olet epäonnistunut tyyppi, tehnyt vääriä valintoja, pistäny lapses kärsimään. Eli tyhmä yh.[/QUOTE]

Heh, mutta yyhoollahan on aina pullat hyvin uunis. Sossu tuo kottikärrykaupalla rahaa, ja lähibaarista tarttuu aina matkaan jonkun takakireen palstailijan puutteessa elävä mies :vampire:
 
No ehkä joitakin hämää tuo sana mäKIN. :D Tuosta saa kuvan, että joku on kateellinen sulle tai ainakin luulet olevan.

Mutta siis ei tällä palstalla saa olla omaan elämäänsä tyytyväänen, se on suuri synti. Kyllä elämän pitää olla yhtä kärsimystä eikä mistään saa iloita. Ja jos menee hyvin, niin ei sitä saa kertoa muille koska se on aivan kamalaa mainostamista ja ittensä esille tuomista. :xmas:
 
"vieras"
Siis täällähän mennään ihan sekaisin, jos joku uskaltaa sanoa pitävänsä itsestään, perheestään ja elämästään.:D
No se nyt varmaan johtuu siitä et ap on KKK. Olihan se pirun kiree ja ilkee ämmä kunnes löysi ton vakkarimunan itselleen :D Monelle jäänyt jotain hampaan koloon. Nyt sitten vielä hieroo suolaa mammojen haavoihin kun oma elämä onkin niin peeerfect että!

Ei siinä mitään. Mä en kyllä missään nimessä haluaisi KKK:n elämää eli en ole yhtään kateellinen. Omaan sen sijaan erittäin tyytyväinen :D Tuskin ap:kaan tosin mun elämää kahdehtii pätkääkään ;) :D
 
No ehkä joitakin hämää tuo sana mäKIN. :D Tuosta saa kuvan, että joku on kateellinen sulle tai ainakin luulet olevan.

Mutta siis ei tällä palstalla saa olla omaan elämäänsä tyytyväänen, se on suuri synti. Kyllä elämän pitää olla yhtä kärsimystä eikä mistään saa iloita. Ja jos menee hyvin, niin ei sitä saa kertoa muille koska se on aivan kamalaa mainostamista ja ittensä esille tuomista. :xmas:
Siis mähän elän siinä uskossa, että joka2 palstailija kadehtii mua :D
 
[QUOTE="vieras";22828563]No se nyt varmaan johtuu siitä et ap on KKK. Olihan se pirun kiree ja ilkee ämmä kunnes löysi ton vakkarimunan itselleen :D Monelle jäänyt jotain hampaan koloon. Nyt sitten vielä hieroo suolaa mammojen haavoihin kun oma elämä onkin niin peeerfect että!

Ei siinä mitään. Mä en kyllä missään nimessä haluaisi KKK:n elämää eli en ole yhtään kateellinen. Omaan sen sijaan erittäin tyytyväinen :D Tuskin ap:kaan tosin mun elämää kahdehtii pätkääkään ;) :D[/QUOTE]

Mun elämä on aina ollut pööfekt, munalla tai ilman :saint:
 

Yhteistyössä