jos en teille täällä pääse juttua kertomaan niin jää vaivaamaan

Siis meidän ovelle tulee naapurin 7-vuotias tyttö..vaatteet läpimärkänä..viluissaan..pyytää päästä meille leikkimään kun on kylmä..
kysyin missä äiti ja iskä on,niin vastaus äiti kotona ja isä abc:llä( on siis tuossa meidän nurkalla tuo abc) kun kysn miksi et mene kotiin lämmittelemään niin ei halua.
jotenkin tuntuu näin äitinä et mikä tässä on homman nimi
yleensä kotiin mennään omien vanhempien tykö tuollaisissa tilanteissa. tiedän perheen tilanteen ja naapureiden puhumat jourut.
En halua olla mikään tuomitsija vaan haluan vaan jollekin sen kertoa ettei itseä jää vaivaamaan..kun ei varmaan tässä asiassa kannata purkautua esim. naapurissa asuvalle kaverille. jotenkin arkaluontoista kuitenkin.

miltä asia noin ulkopuolisen näkökulmasta näyttäisi? pitäiskö olla huolissaan? apani en osaa kyllä silleen tarjota et etten sit tuputa..
 
fre
Sinulla ei ole itsellä lapsia ja 7V. lapsi hjaluaa sinun kanssasi leikkiä? Jotenkin outo yhtälö ja sinuahan voidaan syyttää vaikka mistä tuon takia, hankala uskoa että kylmissään olisi kun koko maassa on yli 20 astetta lämmintä.
 
no
Lapset viihtyy useinkin muualla paremmin kuin kotona. Mun lasten kaverit on viihtyneet mielummin meillä kuin pihalla :p ja joskus mun lapset ovat olleet paljon jollain kaverilla.
Nyt kun mun muksut on murkkuisässä, niin meillähn nuo mieluiten luuhaavat ja ovat täällä yökylässä, enkä mä usko, että kenenkään koti olis huono paikka.

Ja viime viikolla ihan ventovieraat pikkutytöt kysyivät tossa pihalla, että onko meillä lemmikkejä ja saako niitä tulla katsomaan ja hoitamaan - tuskin niidenkään kotona on mikään pielessä, lemmikki vaan taitaa puuttua.
 

Yhteistyössä