Jos et välitä jonkun lapsesi kaverin vanhemmasta, miten vaikuttaa lapsiiin?

hmph
Yksi tyyppi on sellainen, että en pidä lapsestakaan. En ymmärrä miten olen näin ahdasmielinen.
Sen pojan äiti nostaa niskavillat pystyyn kun näen hänet, enkä tiedä miksi vihaan tätä naista niin suunnattomasti. Koskaan ei ole mulle mitään pahaa tehnyt tai sanonut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
syyn tosiaan tulee olla merkittävä ennenkuin moiseen puuttuu, esim. alkoholismi tjsp...
ja miten se alko lapsien väliseen ystävyyteen liittyy?
voihan ne lapset leikkiä muualla kun niillä jos ryyppäävät?
tulee vaan lapsuus mieleen, kun en saanu leikkiä yhen tytön kanssa kun sen vanhemmat oli juoppoja.... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Yksi tyyppi on sellainen, että en pidä lapsestakaan. En ymmärrä miten olen näin ahdasmielinen.
Sen pojan äiti nostaa niskavillat pystyyn kun näen hänet, enkä tiedä miksi vihaan tätä naista niin suunnattomasti. Koskaan ei ole mulle mitään pahaa tehnyt tai sanonut.


Hmm... ehkä tuosta löytyikin syy, mitä tässä olen mietiskellyt

:/
 
sanotaan näin...
...että nyt kun lapsi on vielä ihan taapero, en varmaan jaksaisi erikseen tapaamisia järkätä sellaisen kanssa, josta en yhtään pidä, vaikka lapsemme tulisivat hyvin toimeen. Pihalla tietenkin antaisin leikkiä, jos samaan aikaan siihen satuttaisiin, jos siis sellainen henkilö olisi. Isompana, kun lapset ulkoilevat ja kyläilevät jo itsenäisesti, antaisin tietenkin kaveerata pitämisistäni riippumatta. Ainoa poikkeus on, että jos pitämättömyys johtuisi jostain sellaisesta, minkä vuoksi epäilisin lapseni turvallisuutta, en varmaan päästäisi heille, mutta jos olisi vain henkilökemiajuttu, kyläilkööt vapaasti, ja toista lasta kohtelisin samoin kuin kaikkia muitakin.
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Yksi tyyppi on sellainen, että en pidä lapsestakaan. En ymmärrä miten olen näin ahdasmielinen.
Sen pojan äiti nostaa niskavillat pystyyn kun näen hänet, enkä tiedä miksi vihaan tätä naista niin suunnattomasti. Koskaan ei ole mulle mitään pahaa tehnyt tai sanonut.


Hmm... ehkä tuosta löytyikin syy, mitä tässä olen mietiskellyt

:/
Mä en vaan voi sietää sitä naista. Olen yrittänyt, mutta ei onnistu. En silti mitenkään tuo vihaani julki (paitsi miehelle olen maininnut asiasta)
 
vieras
Muuten ei haittaisi, mutta tilanteessa, jossa oma lapsi joutuisi vaaratilanteisiin sen ikävän vanhemmaksi vuoksi, yrittäisin, että suhde lopuisi. Inhottavaa olisi myös, jos ikävä vanhempi olisi hyvin erikoinen ihminen, joka tuppaisi koko ajan kotiin ja jauhaisi jotakin outoja juttuja tuntikausia tai puhuisi perheestämme pahaa ja valehtelisi asioistamme.
 
Kepsis
no jos teistä muutamasta on ok että lapsenne viettää aikaa kaverinsa luona missä on isukki tai äippä pitkin päivää humalassa, niin se on teidän asianne mutta ei minun lapsella sinne ole asiaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
no jos teistä muutamasta on ok että lapsenne viettää aikaa kaverinsa luona missä on isukki tai äippä pitkin päivää humalassa, niin se on teidän asianne mutta ei minun lapsella sinne ole asiaa...
silloinhan varmaan pitäis tehdä se kuuluisa LS-ilmoitus, eikä vain eristää sen alkoholistin lasta sinne .alkoholismi on sairaus ja syytön se lapsi siihen on.

ja kaveruutta voi vaalia ja ylläpitää monilla muillakin tavoin,kuin leikkimällä siellä juopon kotona.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
no jos teistä muutamasta on ok että lapsenne viettää aikaa kaverinsa luona missä on isukki tai äippä pitkin päivää humalassa, niin se on teidän asianne mutta ei minun lapsella sinne ole asiaa...
silloinhan varmaan pitäis tehdä se kuuluisa LS-ilmoitus, eikä vain eristää sen alkoholistin lasta sinne .alkoholismi on sairaus ja syytön se lapsi siihen on.

ja kaveruutta voi vaalia ja ylläpitää monilla muillakin tavoin,kuin leikkimällä siellä juopon kotona.
voi ketun yksinkertainen ihminen... se että kiellät lastasi käymästä kaverinsa kotona alkoholismin takia ei ole lapsesi kaverin ERISTÄMISTÄ, eikä lapsen SYYLLISTÄMISTÄ....
 

Yhteistyössä