Jos evään joltain henkilöltä pääsyn päivityksieni katseluun, näkeekö hän silti seinälleni?

  • Viestiketjun aloittaja FB
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei näe:
mutta miksi tehdä noin?...jotenkin töröä, mikset samantien poista kaverilistalta!...
Tää oli teoreettinen kysymys ;)
Mieti vain, että onko minun pääsyni päivityksiin evätty vaikka erään henkilön seinän näenkin... Ehkä hän vaan ei tee päivityksiä kun en seinällä koskaan ole sellaisia nähnyt?
 
näet kyllä seinän,ellei ole sitäkin estänyt..mulla yks kaveri,joka on estänyt mut jostain syystä kommentoimasta statuksiaan ja muita :D no,ei se mitään..työkavereita ollaan vaan..itse en ole estänyt ketään,paitsi yhdestä albumista ne herkemmät sukulaiset :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Amos:
MIten te noita estoja teette? Eihän se estetty saa mitään tietoa siitä, että se on estetty?
No esim. jos kuvien katselu on estetty, tulee teksti, että albumia ei ole saatavilla tai yksityisyysastetusten vuoksi blaa blaa... Mutta jos nyt muuttaa asetujksia, ei niistä estetylle mitään erillistä ilmoitusta tule. Niitä ei vaan näe.

Äsken katsoin ko. henkilön seinää ja kyllä siellä yksi kirjoitus häneltä on, ei sitten vissiin ole estänyt minua niitä lukemasta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
mulla yksi "kaveri" laittoi mulle yhtäkkiä eston keskusteluihinsa/päivityksiinsä. Totesin vain,että sekin kertoo ihmisestä paljon.
Jos minut yks kas estettäisiin, poistaisin todennäköisesti koko ihmisen "kavereistani"!
 

Yhteistyössä