Jos ihan loppuraskaudesta menee suurin osa lapsivedestä

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Se tarkoittaa, että sulla on reikä sikiökalvoissa ja siitä samasta reiästä, mistä vesi tulee ulos pääsee bakteeri sisälle. Eli sairaalaan on mentävä, muttei ole hengenhätää.
Mulla on kaikki synnytykset alkanu korkeallalapsiveden menolla ja kahdesta olen ollu 2 vrk sairaalassa ennen käynnistystä.
 
Mulla meni vedet. Kävin sairaalassa näytillä mut laittoivat yöksi kotiin, aamulla piti sitten mennä sairaalaan käynnistykseen. Ja eiköpä sitä sit joku bakteeri onnistunut livahtamaan sekä minuun että vauvan elimistöön. Aika hankala oli molempien tilanne.
 
mulla lähti kaupassa lapsivedet n. klo 14.00 ( muistan siksi kun esikko piti hakee hoidosta 14.30 ja oli niin kiire kauppaan ) siellä lapsivedet lorahti. sitä tuli paljon joka askelmalla. pääsin kaupan vessaan jossa istuskelin ja sitä tuli ku hanasta lorottomalla =) soitin äippäpolille ja käskivät tulla sinne. mutta koska ei supistuksia käskivät kotiin ( oli ruuhkaa ja synnytyssaleihin sai odottaa) aattelin sen yön että jääköhän sinne mitään kun koko aika tippuu. aamulla 8.00 oli käynnistys aika mut sitä lykättiin muutamaan otteeseen takia että ei ollut tilaa lopulta 13.00 pääsin saliin jossa vielä puhkaistiin kalvot ja kyllä sitä viäkin tuli paljon.

eli mulla oli suht tarkelleen vuorokausi et käynnistivät.
viikkoja oli 38+2
no siirtyi sit sekin kun olin saanut ajan käynnistykseen 38+4 mut pikku mies päätti hieman aikaistaa


 
vieras
Kyllä sitä normaalissa tapauksessa muodostuu kokoajan lisää. Mutta vuorokauden kuluessa on hyvä käydä näytillä ainakin, että seurailevat tulehdusarvoja. Yleensä käynnistetään vuorokauden kuluttua vesien menosta.
 

Yhteistyössä