Jos ihminen on 168 cm pitkä ja painaa 55 kg, niin ajatteletko hänen olevan

"Katja"
Mä olen tuon pituinen ja painan 58 ja olen tosi tosi hoikka, ihan liian laiha. Ei grammaakaan missään ylimääräistä ja olkapäät ällöttävän luisevat. Eli sanon, että hoikka.

Toisaalta missit ovat kevyempiä kuin minä ja eivät yhtä luisia. En tiedä sitten onko joku vartalotyyppikysymys.
 
oho
Olen 158cm pitkä ja painoin 57kg ennen raskautta, enkä ole/ollut lihava. Ihanne minulla n. 50kg mutta olen tyytyväinen niin kauan kun alle 60 painan :) vaikea kuvitella että joku 10cm pidempi painaa kanssani n. Saman verran ja on "vain" normaalipainoinen eikä alipainoinen, mutta tämäkin hyvä esimerkki siitä miten eri ruumiinrakenne vaikuttaa. Myös siskoni on n. 160cm ja painaa saman verran kuin minä ja on todella hoikan näköinen..

toisaalta eräs ystäväni aina oli tosi tarkka ja kärkäs sanomaan että on normaalipainoinen vaikka oli kuin luuranko aina ja siis todella hoikka, että varmasti voi olla eroja myös siinä miten itsensä näkee..
 
tiiija
laiha, hoikka. Joku voisi olla liiankin laiha tuolla mitalla. Riippuu vartalosta, esim ystäväni on tuon pituinen ja painaa 65 eikä missään ylimääräistä. Minä myös olen 155 ja painan 54 enkä tosiaan ole lihava mistään kohtaa, on vaan sellainen kroppa ja rakenne et toi on mulle hyvä paino, jollain toisella samat mitay voisi olla pyöreyttä. Jos olisin noiden ap sanomien mittojen mukainen niin haluaosin varmaan muutaman kilon lisääkin.
 
Mä olen tuon pitunen ja vaatekoko on 36. Oon hoikka, luut paistaa ja siitä oon saanu kuulla sukulaisilta, ystäviltä ja mieheltäni. En laihduta ja syön normaalisti ihan kaikkea. Oma lääkärikin on puuttunu tohon painoon ja sanoin suoraan, että en laihduta, koska siihen ei ole tarvetta.
 

Yhteistyössä