Jos joku mies olisi loukannut teitä oikein pahoin niin suostuisitteko silti hänen kanssaan yhden illan juttuun?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mitkäs muuten mahtoi olla pari viimeistä lausetta tässä aloituksessa. :whistle: :hug:
Mahtoi olla juuri ne, joilla yritetään kuitata epätodeksi se mitä lähes jokaisella niistä edeltävistä lauseista mieleen tuli? ;)
Niin mä kirjoitin siihen loppuun niin kuin asia on. Yksinkertaista. Mutta älä usko. :xmas:
 
jaahas
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja kyse ei ollut kenestä tahansa miehestä vaan kyllä mä tuon miehen tunnen, ei ollut mikään satunnainen tuttavuus.
Niin, ja siis mulla sama mielipide vaikka ois tuttu mies kyseessä, kuspäät on kuspäitä vaikka ois sitten ennestään tuttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mitkäs muuten mahtoi olla pari viimeistä lausetta tässä aloituksessa. :whistle: :hug:
Mahtoi olla juuri ne, joilla yritetään kuitata epätodeksi se mitä lähes jokaisella niistä edeltävistä lauseista mieleen tuli? ;)
Niin mä kirjoitin siihen loppuun niin kuin asia on. Yksinkertaista. Mutta älä usko. :xmas:
En.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
No en. Miksi kysyt tollasta, oisko sun tehny mieli lähtee vai häh? Jotenki kummia nää sun alotukset siitä, millanen mies sua millonki ja mitenki on tullu iskeen baarissa, tai siis kummallista se, että sä jäät niitä miettiin ja pohtiin. Ainahan naisilla riittää jos minkälaista iskijää baarissa ja tulee millon outoa, millon rivoa, millon tahditonta juttua miehiltä, en mä ainakaan jaksa jäädä niitä pohtimaan enää seuraavana päivänä, tuskin pohdin sekuntiakaan, kunhan pääsen eroon niljakkeista (jos ne siis semmosia on, kuten monesti).
Ei hitto, kun mä en näköjään saisi tehdä yhtään mistään alootusta. Aina se käännetään mua vastaan ja tökitään mua tikulla silmään. Huoh.
Anteeksi, ei ollut tarkotus sua loukata. Ihan vain ihmettelin, että miten jäät niitä pohtimaan. Mun mielipide vaan tollasista niljakkeista (joita baareissa riittää) on, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja en jaksa ajatustani sellasille yhdentekevyyksille uhrata. Siksi ihmettelin, että pohdit tällasia ja siksi kysyin, että oisko sun sitten tehny mieli lähtee sen mukaan. Koska sillonhan tilanne ois vähän eri, siis jos ois esim. ihastunu tyyppiin. Mutta ei tarvi vastata, jos se on heti tikulla silmään tökkimistä, kun vähän ihmettelee.
No siis sen miehen kanssa oli pientä sutinaa eikä kyse ole jostakin kerran aiemmin tapaamastani ihmisestä tms. Se mun loukkaaminen oli todella tökeröä ja välit on sen takia menneet lopullisesti. Mä en sulata sellaista käytöstä keneltäkään eikä mun tarvitte sietää täysin turhia syyttelyjä. En ole häneen enää ihastunut, ropisi sellaiset harhakuvitelmat sen syyttämisen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Niin ja kyse ei ollut kenestä tahansa miehestä vaan kyllä mä tuon miehen tunnen, ei ollut mikään satunnainen tuttavuus.
Niin, ja siis mulla sama mielipide vaikka ois tuttu mies kyseessä, kuspäät on kuspäitä vaikka ois sitten ennestään tuttuja.
No niinhän ne on vaikka voissa paistaisi. :kieh: :D Hassua kyllä, mutta mä olen vähän kyllä odottanutkin, että se mies vielä lähestyy mua. Siis on ollut sellainen tuntu asiasta, että kyllä vielä jotakin tulee. Eikä mun vaisto näköjään persiilleen mennyt. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Niin meillä kaikilla on, joku taso. Joku ei ota hampaatonta, joku toinen ei lihavaa, joku toinen ei työtöntä, joku ei köyhää, joku ei rumaa..... tason määrää jokainen itse, toiselle kova vaatimus voi toisella olla todellinen riman alitus...
Jees ja sun tasoa on pienimunaiset joilla ei oo potenssia+ tossukka. Ainakin omien kirjoitustes mukaan.. ai niin mut sunhan piti olla laiha ja haluttava.. oops.
 

Yhteistyössä