Jos käy 5krt/kk anoppilassa,onko paljon vai vähän?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Minä olen nähny tänä VUONNA anopin kerran :) kun pikaseen käväs tässä, höppäs kupin kahvia ja lähti. Matkaa on 400km

Tää on minusta sopiva väli :D viikoittain näkeminen olis liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Minä olen nähny tänä VUONNA anopin kerran :) kun pikaseen käväs tässä, höppäs kupin kahvia ja lähti. Matkaa on 400km

Tää on minusta sopiva väli :D viikoittain näkeminen olis liikaa.
heh, sama homma täällä. Vois siis sanoa että hyvät välit anoppiin on se meidän tapauksessa 500km :) kerran olen minäkin tänä vuonna omaani nähnyt.
 
vieras
Onko sillä väliä, käyttekö palstalaisten mielestä anoppilassa paljon vai vähän? Jos käymistiheys on teille sopiva, niin mikäs siinä sitten. Jotkut käy anoppilassa kerran vuodessa, jotkut kerran päivässä. Pääasia on, että itsellesi asia on ookoo.
 
...
paljon! ite en jaksaisi, varsinkin voitais käydä vain viikonloppisin ja silloin haluaisi tehdä jotain omiakin juttuja oman perheen kanssa.

Käyttekö muuten sitten sunkin vanhempien luona yhtä usein?
 
Ihan liikaa!!
Huh, en ikinä suostuisi moiseen. Nytkin tahti on liian kova; nähtiin juuri toukokuussa ja nyt mennään viikonloppuna yöksi. Normaalisti joka toinen kuukausi nähdään ja sekin on mielestäni liikaa. Ihan ok, jos nähtäisiin vain muutama tunti, mutta kun sinne on aina "pakko" jäädä yöksi.
 
no
aika paljon, mutta jos kerta viihdytte niin mikäs siinä :) Meillä anoppi asuu muutaman kilsan päässtä ja viimeksi käytiin äitienpäivänä. Sitä ennen jouluna. Muksut pistää kuulemma paikat remonttiin. Itse käy kerran kahdessa viikossa vartin pikavierailulla.
 

Yhteistyössä