Jos käytte lasten kanssa kirpparilla

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Kyllä ostan jos se on mielestäni siinä kunnossa että kannattaa ostaa ja oikean hintainen. Mennään yleensä kirppikselle sillä asenteella et lapsi saa uuden lelun/kirjan jos sopiva osuu kohdalle.
Minusta on vielä vähän eri juttu tämmöiset vakiokirppikset, jotka ovat aina ja sitten tämmöiset johonkin tapahtumaan liittyvät, niin kuin tämä missä me oltiin, kylätoimikunnan järjestämä. Jotkut äidit kyllä kulkivat niin otsa rypyssä ja pahalla päällä siellä, että mietin miksi olivat tulleet ja lasten kanssa vielä, jos ei sitä pikkuautolaatikkoa voinut edes minuutiksi jäädää lapsen kanssa katsomaan =) En ollenkaan tarkoita siltä kantilta, että minun olisi pitänyt saada lisää rahaa, vaan että miksi menisin paikkaan,josta valmiiksi ajattelen,että täällä ei minulle kyllä mikään kelpaa :eek:
No en kyllä ymmärrä minäkään jos sinne vaan pakosta lähdetään otsa rypyssä kulkemaan mutta toisaalta se hyvä päivä voi pian muuttua huonoks jos lapsilla on känkkäränkkä päivä menossa.
Aika usein kirpparilla pyöriessä kuulee keskustelun jossa lapsi haluaisi jotain ja vanhempien mielestä lapsella on kyseisiä leluja jo omasta takaa liiankin kanssa ja niilläkään ei pahemmin kiinnosta leikkiä, ja tämän keskustelun siis kuulee todella usein käytävän eli jos jonkun jutun yli hypätään syynä voi olla että niitä autoja on lapsilla jo ennestään riittämiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No en kyllä ymmärrä minäkään jos sinne vaan pakosta lähdetään otsa rypyssä kulkemaan mutta toisaalta se hyvä päivä voi pian muuttua huonoks jos lapsilla on känkkäränkkä päivä menossa.
Aika usein kirpparilla pyöriessä kuulee keskustelun jossa lapsi haluaisi jotain ja vanhempien mielestä lapsella on kyseisiä leluja jo omasta takaa liiankin kanssa ja niilläkään ei pahemmin kiinnosta leikkiä, ja tämän keskustelun siis kuulee todella usein käytävän eli jos jonkun jutun yli hypätään syynä voi olla että niitä autoja on lapsilla jo ennestään riittämiin.
Puhut kyllä asiaa, näin varmaan usein on, että se leppoisa tilanne muuttuukin änkkäämiseksi ja jankkaamiseksi jne
 
Tänään olin myymässä MLL:n kirppiksellä. Yllättävän moni äiti antoi lasten leikkiä leluilla, tyyliin Brion klovnista ottaa kaikki palat irti ja sitten sain oikeasti yhden nyhtää melkein irti lapsen kädestä. Isot pojat (tyyliin kouluikäiset) ottivat vauvaleluja laatikosta ja vinguttivat niitä ja lopuksi paiskasivat ne laatikkoon takaisin. Meillä jo 2 vuotias tietää, ettei tavaroita paiskota. Oli aika uskomatonta...
 
Jos löytyy kohtuuhintainen peli ni se yleensä jää mukaan.
Leluja varten pojalla on omat rahat kukkarossaan,joilla lelunsa maksaa,tosin krääsää en anna lupaa ostaa.

a poika kulkee kirppiksel mun seuras,ei vaeltele yksin.Kädessään saa pitää ja katsoa lelua,mutta leikkimään sillä ei ruveta.
 
Mä käyn ehkä 1-2 krt.kuussa kirppiksellä 3 v. tyttöni kanssa ja yleensä annan hänelle 2 tai 3 euroa, millä saa sitten ostaa mitä haluaa, meillä sujuu se näin hyvin. Itsellä on myyntipöytä 4-5 krt/vuodessa ja hän osaa antaa lelujaan / kirjojaan myyntiin sitten kanssa.Näin emme huku tavara/vaatepaljouteen :LOL:
 

Yhteistyössä