jos koolla ei ole väliä, niin miksi isompi tuntuu paremmalta?

  • Viestiketjun aloittaja seksisuhteet
  • Ensimmäinen viesti
kk
Alkuperäinen kirjoittaja !:
No kun sillä ON väliä! Miehet joilla on pieni sanoo näin ja naiset keidän miehillä on pieni sanoo näin :D
Samaa mieltä. Meillä oli exän kanssa ihan hyvä seksielämä, mutta koko häiritsi aina...
Nyt nykyisellä on aika kookas, joka aluksi tuotti tottumista, mutta nyt JES! ;)
Kyllä se isompi tuntuu paremmalta, sori Joonas...
 
Koolla on väliä niille, jotka tarvitsevat isoa tunteakseen enemmän mielihyvää. Toisilla se on taas päinvastoin. Mutta kaikki on suhteellista. Pumpulipuikosta en minäkään välittäisi, mutta HK:n sininen on jo niin iso, ettei sitä pystyisi kunnolla käyttämään.

Kannattaa muistaa, että niitä eroja on myös pimpeissä, niin koossa kuin herkkyydessäkin.
 
mamma
Kyllä sillä vaan on väliä. Kohtuus kaikessa ja yhteen sopivuus plaa plaa plaa.
Mini on mini. Kaverini hienosti asian ilmaisi. Kuin oisi patonkia junatunnelin suulla heilutellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mini on mini. Kaverini hienosti asian ilmaisi. Kuin oisi patonkia junatunnelin suulla heilutellut.
:LOL:

Mie tykkään pienemmästä. Kai mie itekki oon sitten nii pieni. Siis en mistään prinssinakista sentäs, mutta semmonen sopiva mulle, mitä isompi sen pahempi. (eikä minu hellula ole mitenkään keskivertoa pienenpi.)

"Koolla on väliä" toimii joskus näinki päin.
 
mie vaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Täälläkin näitä pienimunaisten miesten vaimoja... tunnistaa kyllä heti :D
Ei se ole varmaan miehestäkään kiva, jos se eksyy vaimon toosassa :D
Useimmilla naisilla kuitenkin ihan normi pimpsa. Ei sille nyt vaan mahda mitään, et iso on parempi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Täälläkin näitä pienimunaisten miesten vaimoja... tunnistaa kyllä heti :D
Ei se ole varmaan miehestäkään kiva, jos se eksyy vaimon toosassa :D
Useimmilla naisilla kuitenkin ihan normi pimpsa. Ei sille nyt vaan mahda mitään, et iso on parempi!
Ei oo sulla tainnut olla liian isoa vielä.
 
mie vaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Täälläkin näitä pienimunaisten miesten vaimoja... tunnistaa kyllä heti :D
Ei se ole varmaan miehestäkään kiva, jos se eksyy vaimon toosassa :D
Useimmilla naisilla kuitenkin ihan normi pimpsa. Ei sille nyt vaan mahda mitään, et iso on parempi!
Ei oo sulla tainnut olla liian isoa vielä.
Mulla kyllä on ollut ja on edelleen. Mutta sulla ilmiselvästi ei. Ja jos toiset tykkää isosta ja toiset pienestä niin mikäs siinä, makunsa kullakin :)
 
se älähtää johon kalahtaa
Jos normi pimpsaksi luetaan reva johon voi huoletta pistää puolen litran pulloa sisään ja liikutella ilman mitään kitkaa niin mikä on sitten iso?
En ihmettele jos täällä mammat huutelee ison mulkun puolesta kun taitaa olla itellänsä niin väljää tavaraa että ei tunnu missään hiillos makkaran kokoinen pötikkä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Täälläkin näitä pienimunaisten miesten vaimoja... tunnistaa kyllä heti :D
Ei se ole varmaan miehestäkään kiva, jos se eksyy vaimon toosassa :D
Useimmilla naisilla kuitenkin ihan normi pimpsa. Ei sille nyt vaan mahda mitään, et iso on parempi!
Ei oo sulla tainnut olla liian isoa vielä.
Mulla kyllä on ollut ja on edelleen. Mutta sulla ilmiselvästi ei. Ja jos toiset tykkää isosta ja toiset pienestä niin mikäs siinä, makunsa kullakin :)
Miksi ei mulla olisi ollut liian isoa? Meinaatko, että jos saisin isompaa niin sitten tuntuisi hyvältä, kun paikat puhkeaisi? Koitapa työntää tuonne joskus vaikka munakoiso, ja tule sitten kertomaan miltä tuntui. Luulisi sen rajan tulevan sullakin joskus vastaan. Oletko sä niitä naisia, jotka tykkää nyrkkinainnista? Mulle se ei ainakaan sovi.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja se älähtää johon kalahtaa:
Jos normi pimpsaksi luetaan reva johon voi huoletta pistää puolen litran pulloa sisään ja liikutella ilman mitään kitkaa niin mikä on sitten iso?
En ihmettele jos täällä mammat huutelee ison mulkun puolesta kun taitaa olla itellänsä niin väljää tavaraa että ei tunnu missään hiillos makkaran kokoinen pötikkä :D
Miks pitää olla kateellinen jos toisten miehillä vähän isommat?
 

Yhteistyössä