jos kp27/30 nega

Malttamattomana testasin aamulla kp27/30 negan first signal- testillä. Kierto siis yleensä 30 päivää (joskus heittelee ja maksimi 35päivää).

Tarkoittaako tämä sitä että jos hedelmöittyminen on tapahtunut tässä kierrossa niin se on tapahtunut myöhemmin kuin noin 11 päivää sitten? Viime menkat alkoivat 12.4.2012 ja kp15/30 tuli hieman verta (kyselin aikaisemmin ovisvuodosta, kiinnittymisvuotoa ei ole voinut olla koska muutenhan plussa ois jo näkynyt)

Toki voi pysyäkin negana. Mutta tuli juotua kp11 ja PALJON niin toivon että ovis ois ollut tosi myöhäinen, jos siis ois plussa. Tavallaan alan toivomaan että pysyykin negana tässä kierrossa kun nyt iski hirveä stressi kp11 juomisesta (kaverin polttarit).
 
Mulla "first singal" anto negan 27/28, 30/28 eikä edelleenkään oo menkat alkanu, huomenna testaa cb:n digillä... Sitten lienee varmuus tähän asiaan... Veikkaan että oisin raskaana... never no, tai huomenna oon viisaampi :D
 
Ihmettelija
Heidukka Plussatuulia sinne! :) Itse meinasin jo toivoni heittää kun tuollon kp30-31 näytti negaa, mutta tämän aamunen haamuilija oli kyllä ihan ylläripylläri! :) Toivotaan vaan että viiva lähtee vahvistumaan.
 
Ihmettelija
Vauva12 Kiitoksia! :) Toki tästä nyt ois kiva saada muidenkin mielipide, että näättekö te siinä haamulaisen, vai kuvittelenko vain. ;)

katso liitettä 16108



Ittellä oli hedelmöittyminen aika alku kp, en nyt ihan varmaa päivää osaa sanoa. Mutta tosiaan niinku aijemmin sanoin, eka näytti negaa tuollon kp30-31 ja haamuili vasta kp35. :)
 
Viimeksi muokattu:
tänään kp29/30 vieläkin puhdas nega parin tunnin virtsasta eikä mitään oireita enää vaikka keskellä kiertoa ja sen jälkeen oli vaikka mitä! Ihmettelen suuresti! Taisin sitten olla vaan muuten sairas (kova pitkittynyt päänsärky ym.). Veikkaan että pysyy negana.
 
Vauva12, mulla ainakin on todistetusti pari kertaa ovis tapahtunut jo kp 12, joten eiköhän se voi kp 11:kin tapahtua, mutta jos siinä vaiheessa ois juonu, niin ei se mitään sen tulevan lapsen terveyteen vaikuta. Jos siis sitä mietit :)
 

Yhteistyössä