Jos kutsut jonkun luoksesi kylään, odotatko tämän tuovan sinulle jotain tuliaiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on kans kaveri joka tuo milloin mitäkin. Eikä ikinä mitään halpaa... Sit synttäreiks sun muiksi lapsille kalliita vaatteita (esim mayoral housut, paita, tumput, pipo ja tossut)...

Sit mulla on yks israelilainen ystävä joka tuo tullessaan aina jotain syötävää ja lapsille leluja ja vaatteita. Ja se on ihan vaan naapuri...
 
"kissa janson"
En odota sellaisilta, jotka usein käväisevät kahvilla, olen nimenomaan kieltänyt tuomasta, kun en halua itsekään sitten aina jotain käydä hakemassa kun menen. Vuoroin vieraissa, on hyvä periaate. Itse vien sellaisille, jotka eivät meillä käy tai sellaisille joista tiedän että laittavat ruuan. Yövierailta on sitten taas kiva saada sellaista mitä itse tykkäävät syödä/käydä yhdessä kaupassa/laittaa ruokaa. Mitään tavaroita en halua missään tapauksessa koskaan tuliaiseksi, enkä vie, jos jotain niin syötävää/juotavaa/kynttilöitä/kukkia, lapsille vain jotain pientä viedä, mutten mielellään lelua.
 

Yhteistyössä