Jos laihduttaa dramaattisesti niin rupeeko rinnat roikkumaan

vieras ap
Eli riippurinnat sitten tiedossa :kieh: Elättelin jo pienoista toivoa et rintojen nahka edes vähän palautuisi, nyyh.. Noh kai ne kestää jos kerran terveyttä sit riittää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:26 vieras ap kirjoitti:
Eli riippurinnat sitten tiedossa :kieh: Elättelin jo pienoista toivoa et rintojen nahka edes vähän palautuisi, nyyh.. Noh kai ne kestää jos kerran terveyttä sit riittää.
jostain luin, että pitäs laihiksen aikana treenata rintalihaksia, jos haluaa ne säilyttää
 
vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:27 mellan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:26 vieras ap kirjoitti:
Eli riippurinnat sitten tiedossa :kieh: Elättelin jo pienoista toivoa et rintojen nahka edes vähän palautuisi, nyyh.. Noh kai ne kestää jos kerran terveyttä sit riittää.
jostain luin, että pitäs laihiksen aikana treenata rintalihaksia, jos haluaa ne säilyttää
Ahaa, no pitää kokeilla :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 20:27 Provo kirjoitti:
Totta kai ne kilot lähtee ensin rinnoista ja naamasta, ainakin minulla. Roikkumiseen on vähän vaikea ottaa kantaa, kun ne roikkuu jo ennen laihistakin :D ja 30kg tavoite täälläkin :(
Olen 15kg tiputtanut tammikuun alusta ja olisin niiiiiin toivonut, että myös rinnat olisivat pienentyneet. Mutta ei, ne ovat ja pysyvät eikä mitään kutistumista tapahtu. Roikkumisesta en tiedä koska kyllä ne roikkuvat riittävästo jo nytkin :(
 
\Olen 15kg tiputtanut tammikuun alusta ja olisin niiiiiin toivonut, että myös rinnat olisivat pienentyneet. Mutta ei, ne ovat ja pysyvät eikä mitään kutistumista tapahtu. Roikkumisesta en tiedä koska kyllä ne roikkuvat riittävästo jo nytkin :(

[/quote]

Vautsi hieno saavutus :flower:
 
Minä suosittelen hidasta laihdutusta jotta iho ehtii kutistumaan mukana. Näin sinulla on aikaa laihdutuksen aikana treenata rintalihaksia. Rintalihasten kehittäminen ei kuitenkaan suoranaisesti vaikuta itse rintoihin (rinnathan eivät ole lihasta :) ), mutta lihas tukee rintavarustusta. Ylväs ryhti = "ylväät rinnat"

Useimmiten rintojen rasva lähtee laihdutuksen yhteydessä. Ne ovat yleensä paikka jossa niiden toivoisi pysyvän ja näin ollen rasvan katoamisen huomaa ensimmäisenä kuppi koon pienentyessä. Huomaa kuitenkin, että rinnanympäryyden pienentyminen vaikuttaa myös kuppikokoon. Rinnat eivät siis välttämättä pienenny hirveästi.

Onnea painonpudotukseen. (Ota kokonaisvaltainen lihaskuntoharjoittelu mukaan laihdutukseen.)
 
Liitypä keventäjiin netissä. Loistava ohjelma. Olen laihduttanut sen mukana 23 kg vajaassa vuodessa. Eikä rinnat roiku. Siellä saa ruokaexpertin, lääkärin, kunto-ohjaajan ja ruokaterapeutin käyttöönsä heille voi kirjoitella chattiin ja vastaus tulee tietty sulle henk.koht. Kunto-ohjelmat tulee juuri sulle räätälöitynä joten opit tekemään liikkeet oikein niin että ne todella kohdistuvat sinne minne haluat. Keskustelupalsta siellä on loistava. Sieltä löytyy myös osio jossa puhutaan raskaudesta ja sen jälkeisestä laihduttamisesta. Nälkää heidän ohjelmassaan ei tarvi nähdä vaan elämäntapamuutos tulee kuin itsestään. Vyötärö on mulla kaventunut 17 cm eikä ole tarvinut rehkiä liikunnan kanssa vaan ns. hyötyliikuntakin on siellä laskettu liikunnaksi. Kannattaa kokeilla. Ota vaikka ensin lyhyempi aika ja jatka sitten kun huomaat mitä tapahtuu.
 

Yhteistyössä