jos menisirt maistraatissa naimisiin.mitä laittaisit päällesi?

  • Viestiketjun aloittaja mervi
  • Ensimmäinen viesti
Meidät vihittiin toissa vuonna kesäkuussa maistraatissa. Minulla oli hääpuku (ei kuitenkaan mikään valkoinen röyhelöunelma hunnulla, vaan kaksiosainen: yläosa punainen ja alaosa luonnonvalkoinen sekä päässä tiara) ja miehellä tumma puku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja juu :
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Me mentiin ohimennessä naimisiin ja vaimolla oli toppahousut.Ja muutenkin ihan normaalit talvikamppeet.
romanttista ;)
Käytännöllistä...
sitäkin toki.samapa se mitä päällä kunhan vaatteet on
Rouva vielä kysyin että pitäiskö otta toppikset pois.Minä sanoin ettei toinna koska tässä ei pitkään mene!Ja muutaman minuutin päästä oltiin jo ulkona onnellisesti naimisissa.
 
Minulla oli oliivinvihreä silkkihame ja lyhyt kirjailtu silkkijakku sekä alla musta toppi.

Tietysti jos on juhlallisuuksia tulossa vihkimisen jälkeen, voi pukea vaikka pitkän puvun tai hääpuvun, mistä nyt kukin tykkää. Meillä juhlat olivat seuraavana viikonloppuna ja silloin mulla oli pitkä 'oranssinkultainen' puku.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Me mentiin ohimennessä naimisiin ja vaimolla oli toppahousut.Ja muutenkin ihan normaalit talvikamppeet.
Onkos se nykyinen vaimo , jota kävit panemassa yökylässä ku sun kaveri ei ollu kotona?
Sama tapaus!
Se oli sit oikeen morsiammen ryöstö, komiaa on meininki!
No ei ihan kun aikaa meni tuossa välissä muutama vuosi.
 

Yhteistyössä