Jos miehellä on jo lapsia kahdelle eri naiselle? Mutta en vaan voi enää unohtaakaan häntä...

  • Viestiketjun aloittaja PS I love you
  • Ensimmäinen viesti
PS I love you
Eihän se kovin hyvältä kuulosta, että tapailemallani miehellä on kaksi lasta - kahdelle eri naiselle.

Varsinkin jos meille kehkeytyisikin vakava suhde ja saisimme joskus lapsen/lapsia... Olisin sitten jo kolmas nainen, jolle hällä on lapsia.

Mutta onko tuo oikeasti mikään syy lempata unelmiensa mies? Okei, ehkä unelmiin ei kuulunut se, että miehellä on jo lapsia, mutta eihän elämä aina mene käsikirjoituksen mukaan.
 
Mitä sillä on väliä, oliko niitä lapsia yhden vai kahden kanssa? Ennemminkin mä miettisin että olenko valmis ottamaan niitä miehen jo olemassa olevia lapsia osaksi omaanikin elämää ja lähtisin sitä kautta liikkeelle että kannattaako suhdetta jatkaa vaiko ei.
 
Riipputisurupuska
Varaudu ihimissuhdesotkuun, sillä kun on toisella muksuja, niin siinä helposti sotkeutuu eri kasvatusmetodit ja entiset kumppnanit saattavat myös hämmentää soppaa omalla tyylillään....
 
Vaikea asia. Kyynisenä ajattelisin heti taloudellista puolta. Itsellä on 3 lasta (joten tuskin kuulun edes tuollasen miehen haluttavien listalla) joten jos löisin hynttyyt yhteen miehen kanssa jolla olis elatusvelvollisuus 2 eri lapsesta 2 eri talouteen voisin helposti kuvitella että aika pa. Loma-ajat, pyhät yms. olis varmaan ihan painajaista suunitella kun siinä tavallaan 3 perhettä, tai itse asiassa 4 perkettä (oma ex) yrittäisi sopia miten vietetään ja missä ja millä kokoonpanolla. Ja nää olis ihan käytännön ongelmia (siis omalla kohdalla). Toisaalta tuollasella miehellä on varmasti jonkinasteisia sitoutumis ongelmia kun on kerran kaksi kertaa jo yrittänny ja ei toimi,,,
 
???
älä heti rupea niitä mukuloita vääntämää.. kyllä se mies pysyy rinnallas ilman mukuloitakin, jos aikoo pysyä. ja pakkokos niitä on ylipäätään ollenkaan tehdä... jos teillä kummallakin on lapset.
 
hf
No tilanteet menee joskus miten menee. Eihän me tiedetä miks miehellä kaksi lasta kahdelle eri naiselle:) Mun tuttavalla miehellä on poika josta kuuli vasta kun oli syntynyt, pitää poikaa joka toinen viikko. Ja toista lasta myös jonka suhde tytön äitiin vain loppui kummankin halusta. Ei se tee miehestäkään aina pahaa tyyppiä.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän erään miehen jolla on kolmen naisen kanssa lapsi. Yksi jokaisella, arvatkaapa miksi? Mies on aivan pösilö siivellä eläjä :)
Saako se mies kaikista kolmesta lapsesta elatusmaksut, vai millä keinoin hän elää siivellä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Vaikea asia. Kyynisenä ajattelisin heti taloudellista puolta. Itsellä on 3 lasta (joten tuskin kuulun edes tuollasen miehen haluttavien listalla) joten jos löisin hynttyyt yhteen miehen kanssa jolla olis elatusvelvollisuus 2 eri lapsesta 2 eri talouteen voisin helposti kuvitella että aika pa. Loma-ajat, pyhät yms. olis varmaan ihan painajaista suunitella kun siinä tavallaan 3 perhettä, tai itse asiassa 4 perkettä (oma ex) yrittäisi sopia miten vietetään ja missä ja millä kokoonpanolla. Ja nää olis ihan käytännön ongelmia (siis omalla kohdalla). Toisaalta tuollasella miehellä on varmasti jonkinasteisia sitoutumis ongelmia kun on kerran kaksi kertaa jo yrittänny ja ei toimi,,,
Samat ajatukset mullakin nousi mieleen..
 
mä en ainakaan ihan heti tyrmäisi..välttämättä. Serkulla on mies, jolla kolme lasta, kolmelle eri naiselle. Kaksi kouluikäistä kahdelle naiselle sekä tämä alle kouluikäinen ja syntyvä mun serkulle. Homma toimii loistavasti, eikä erimielisyyksiä ole lomista eikä mistään. Kaikista vanhin näistä kaiken lisäksi asuu serkullani eli isänsä luona ja viettää lomat äitinsä luona ulkomailla. Miksi sen pitäisi olla hankalaa? Sehän niin riippuu ihmisistä, kuinka vaikeaksi asiat tekee.
 
Rapuntzel
Miksi sitäpaitsi oletetaan että se mies olisi ihan tekemällä tehnyt ne mukulat?
Naiset on sen verran käärmeitä että osaavat kyllä hankkiutua paksuksi esim jättämällä pillerit salaa syömättä. Sitten itketään että miehellä on "sitoutumis ongelmia kun on kerran kaksi kertaa jo yrittänny ja ei toimi..."
 
ap
Mä niin haluaisin yrittää. Sydän sanoo, että katso tämä homma loppuun asti. Järki luonnollisesti sanoo, että ei kannata.

On hyvä mies ja hyvä isä. Kyse ei ole siitä, etteikö kykenisi parisuhteeseen tai vastaavasta. En minäkään huonossa suhteessa haluaisi elää - ja eihän ole sanottua, onko mies vai sittenkin nainen halunnut erota, vai onko ero jopa ollut yhteinen päätös.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja PS I love you:
Eihän se kovin hyvältä kuulosta, että tapailemallani miehellä on kaksi lasta - kahdelle eri naiselle.

Varsinkin jos meille kehkeytyisikin vakava suhde ja saisimme joskus lapsen/lapsia... Olisin sitten jo kolmas nainen, jolle hällä on lapsia.

Mutta onko tuo oikeasti mikään syy lempata unelmiensa mies? Okei, ehkä unelmiin ei kuulunut se, että miehellä on jo lapsia, mutta eihän elämä aina mene käsikirjoituksen mukaan.
Onneksi mun mies ei aikoinaan pelännyt sitä että minulla oli kaksi lasta eri isillä tavatessamme, nyt meillä on se yhteinenkin ja naimisissa ollaan oltu 10 vuotta :)
 
Mä miettisin sitä, mistä ne aiemmat erot on johtunu ja onko ne käsitelty niin, ettei joudu keskelle jotain riitaisaa ihmissuhdekuviota. Mutta sitähän ei katsomatta tiedä, joten...varovaisin askelein eteenpäin vaan!
 

Yhteistyössä