jos miehesi olisi vammainen niin olisitko hänen kanssaan vielä?

  • Viestiketjun aloittaja laakeritsalakritsa
  • Ensimmäinen viesti
niinpä ja miten kävisi seksielämän ja olisiko nainen ikuinen palvelija miehelle? [/quote]

Mä en voi käsittää näitä juttuja... Etkö olisi valmis uhraamaan seksielämääsi oman rakkaasi puolesta?!? :eek: Musta tuntuis kauheelta ajatella, että jos mulle kävis joitakin, mut hylättäis sen takia, etten pysty enää toisen tarpeita tyydyttää. Voi tätä täydellisten ihmisten seksimaailmaa... :'(
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
niinpä ja miten kävisi seksielämän ja olisiko nainen ikuinen palvelija miehelle?
Mä en voi käsittää näitä juttuja... Etkö olisi valmis uhraamaan seksielämääsi oman rakkaasi puolesdta?!? :eek: [/quote]

tottakai olisin. rakastan miestäni. :)
 
gsus
Tai jos siis saisi jonkun vamman ja ei enää tuunistaisi minua tai muitakaan läheisiä.
Eikä tuntisi enää mitään tunteita....niin hankkisin uuden elämän ja pistäisin miehen hoitokotiin.
 
Blure
Pelkkä fyysinen vamma ei vaikuta mutta jos tapahtuisi niin että mies todellakin tulisi älyllisesti vajaaksi ja istuis vaipoissa kuolaamassa niin en minäkään sitä kestäisi katsoa tai alkaa omahoitajaksi
 
worm
KUKA KEHTAA MYÖNTÄÄ että harrastaisi seksiä sellaisen kanssa joka kusee ja paskoo housuihin ja on älyllisesti ehkä 3v tasolla???

Jos nyt ajattelis sen worst case scenarion
 
Aika moni suhde kariutuu muutaman vuoden päästä vammautumisesta (ei ole mitään tieteellisiä faktoja, vain sivuta seurattua elämää). Monesta asiasta riippuisi itsellä, mikä vamma ja miten vaikuttaa persoonaan. En jäisi jos mies vammautumisen myötä muuttuisi väkivaltaiseksi tms. Pyörätuolissakin istuu niin monen "tasoista" henkilöä, toiset hyvinkin oamtoimisia tosilla ei liiku mikään. Jote enpäs osaa vastata!
 
Lunatic
Minusta tuntuu että ex on HYVIN lievästi kehitysvammanen, tai adhd.. en ole koskaan kehdannut kysyä.
Sängyssä oli paras koskaan, oikea Singer.
Niin, ja jos jäi epäselväksi, ei olla yhdessä enää.
:)
 
vieras
Vamman myötä luonne voi muuttua tosi paljonkin. Tuttavani iloinen ja seurallinen mies muuttui äkkipikaiseksi hirviöksi. Pitää ajatella myös itseä ja lapsia.

Hoitajaksi en halua alkaa, mutta parisuhdetta en näe tarpeelliseksi lopettaa.
 
Haloo!
Alkuperäinen kirjoittaja worm:
KUKA KEHTAA MYÖNTÄÄ että harrastaisi seksiä sellaisen kanssa joka kusee ja paskoo housuihin ja on älyllisesti ehkä 3v tasolla???

Jos nyt ajattelis sen worst case scenarion
Mieti... onnistuisiko edes seksi ko. tasolla olevan kanssa? Tulisiko edes mieleenkään koko seksi jos puoliso olisi noin monivammainen??

 
Pihlis
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Aika moni suhde kariutuu muutaman vuoden päästä vammautumisesta (ei ole mitään tieteellisiä faktoja, vain sivuta seurattua elämää). Monesta asiasta riippuisi itsellä, mikä vamma ja miten vaikuttaa persoonaan. En jäisi jos mies vammautumisen myötä muuttuisi väkivaltaiseksi tms. Pyörätuolissakin istuu niin monen "tasoista" henkilöä, toiset hyvinkin oamtoimisia tosilla ei liiku mikään. Jote enpäs osaa vastata!
Peesi tähän. Eli riippuu siitä miten mies itse suhtautuu vammautumiseen. Jos kovasti katkeroituu ja muuttuu eri ihmiseksi, niin en tiedä mitä tekisin. Pitää myös ajatella lasten parasta.
 
entinen minä
Alkuperäinen kirjoittaja laakeritsalakritsa:
tarkoitan että jos hän olisi pyörätuolissa tai kuuro tai sokea tai mykkä??
minä olisin, koska rakastan häntä ja vaikeuksista selvitään yhdessä.

jos hän olisi saanut aivovamman niin ero varmaan tulisi.
Koska silloin ihmisen persoonallisuus muuttuu niin paljon ettei olisi enää sama ihminen. Turha tulla sanomaan että sama vanha ukko on,päällisin puolin ehkä,muttei sisältä. ja minähän sen tiedän,itselläni on nimittäin erittäin vaikea aivovamma.

 
Rukoilijasirkka
Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Sillon, kun olen mennyt naimisiin, olen ottanut huomioon sen, että toinen voi sairastua vakavasti ja silti pysyisimme yhdessä.

Kun toisella menee huonosti, niin se nyt ei ainakaan ole oikea aika kääntää selkää.

Seksielämäkin saattaa loppua, nuorilla miehillä kivessyöpä on aika yleinen. jos kivekset poistetaan, niin ei siinä kauheesti varmaan huvita sekstailla. Kumppanuudessa on kyse jostain muusta, kuin seksistä.
 
viw
Alkuperäinen kirjoittaja worm:
KUKA KEHTAA MYÖNTÄÄ että harrastaisi seksiä sellaisen kanssa joka kusee ja paskoo housuihin ja on älyllisesti ehkä 3v tasolla???

Jos nyt ajattelis sen worst case scenarion
Ei kait nyt kukaan harrastaisi seksiä ihmisen kanssa joka on vammautunut henkisesti lapsen tasolle, mun mielestäni se olisi jo hyväksi käyttöä!
 
harmaana
Ystävä rakastui pyörätuolissa istuvaan mieheen. Menivät naimisiin ja rakennuttivat omakotitalon (yksitasoinen, jossa pääsee sujuvasti pyörätuolilla liikkumaan). Kyllä olisin mieheni kanssa jos hän joutuisi pyörätuoliin tai muuten vammautuisi. Itselläni kuulo selkeästi huonontunut ja toivon etten kuuroudu lopulta. Olisi kauheaa ajatella ettei kumppanini sitten kestäisi olla kanssani! Onneksi miheni on sen kanssa ok.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Sillon, kun olen mennyt naimisiin, olen ottanut huomioon sen, että toinen voi sairastua vakavasti ja silti pysyisimme yhdessä.

Kun toisella menee huonosti, niin se nyt ei ainakaan ole oikea aika kääntää selkää.

Seksielämäkin saattaa loppua, nuorilla miehillä kivessyöpä on aika yleinen. jos kivekset poistetaan, niin ei siinä kauheesti varmaan huvita sekstailla. Kumppanuudessa on kyse jostain muusta, kuin seksistä.
Kyllä sellainen mies, jolta on kivekset poistettu, pystyy harrastamaan ihan normmalisti seksiä! Eihän siinä nyt ole mitään kummallista onko niitä killuttimia vai ei!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Sillon, kun olen mennyt naimisiin, olen ottanut huomioon sen, että toinen voi sairastua vakavasti ja silti pysyisimme yhdessä.

Kun toisella menee huonosti, niin se nyt ei ainakaan ole oikea aika kääntää selkää.

Seksielämäkin saattaa loppua, nuorilla miehillä kivessyöpä on aika yleinen. jos kivekset poistetaan, niin ei siinä kauheesti varmaan huvita sekstailla. Kumppanuudessa on kyse jostain muusta, kuin seksistä.
Kyllä sellainen mies, jolta on kivekset poistettu, pystyy harrastamaan ihan normmalisti seksiä! Eihän siinä nyt ole mitään kummallista onko niitä killuttimia vai ei!
Kannattas taas kerran lukea, eikä luulla.
 

Yhteistyössä