Jos miehesi olisi...

mustikkatassu
vanhalla "hiustyylillä" erehdyttävästi Joel Hallikaisen näkönen, nykysellä tukkatyylillä ihan oman ihtensä näkönen :D

mitenhän siitä sais Brad Pittin näkösen?? :whistle:
 
minttuneilikka
Toivoisin,että olisi Pierre Brosnanin näköinen,nam.
Jos satutte muistamaan sarjan Beverly Hills 90.... ja jotain,niin siitä sen Brandonin näköinen,heh tai ainakin oli kun tavattiin.........
:p
 
minttuneilikka
Entä ketä itse muistutatte tai haluaisitte muistuttavan,heh!?
Minua sanottiin nuorempana Arja Korisevan näköiseksi,ehkä samanlainen höröttäjä ulkonäöstä en tiedä.
Ketä haluaisin muistuttaa hmmmm
No Ruotsin Prinsessa Madeleinea, :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 00:05 minttuneilikka kirjoitti:
Entä ketä itse muistutatte tai haluaisitte muistuttavan,heh!?
Minua sanottiin nuorempana Arja Korisevan näköiseksi,ehkä samanlainen höröttäjä ulkonäöstä en tiedä.
Ketä haluaisin muistuttaa hmmmm
No Ruotsin Prinsessa Madeleinea, :LOL:
pahan pistit =) en osaa sanoa ketä muistuttaisin,enkä oikeestaan halua muistuttaakaan ketään,kun maailma on täynnänsä kauniita ihmisiä =) kun olis klassisen ja luonnollisen kaunis..siinäpä haavetta tällekin aamulle kerrakseen =)
 
Sekoitettu usein muutama vuosi sitten Jasper Pääkköseen. Toosi monta kertaa näki ihmisten supattavan ja muutaman kerran tultiin oikein Jasperin jutulle...
Ite haluais olla Brad Pittin näköinen, mutta mä olen tyytyväinen, ettei ole :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 00:05 minttuneilikka kirjoitti:
Entä ketä itse muistutatte tai haluaisitte muistuttavan,heh!?
Minua sanottiin nuorempana Arja Korisevan näköiseksi,ehkä samanlainen höröttäjä ulkonäöstä en tiedä.
Ketä haluaisin muistuttaa hmmmm
No Ruotsin Prinsessa Madeleinea, :LOL:
Joskus kymmenen vuotta sitten tuli sellaisia mieltä ylentäviä vertauksia kuin Isabella Scorupco (vai miten lie kirjoitetaan, se bond-tyttö), Claudia Schiffer ja kauniiden ja rohkeiden Brooke, mutta ilman meikkiä olen Pepe Willbergin näköinen :LOL:

Eli arvaatte miksi vedän meikit naamaan joka päivä? :LOL: B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 22:38 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Jaaha nyt sitä pistettiin oikein paha!!!!
miten mä saisin tosta meidä pienestä kaljusta jonkun julkkiksen näköisen :/ oiskohan se sitten pituudeltaa Danny de Vito ja kaljuudeltaan Kekkonen :whistle:
Sun mies sopisi hyvin johonkin poliisisarjaan tarkkasilmäiseksi etsiväksi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:40 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 22:38 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Jaaha nyt sitä pistettiin oikein paha!!!!
miten mä saisin tosta meidä pienestä kaljusta jonkun julkkiksen näköisen :/ oiskohan se sitten pituudeltaa Danny de Vito ja kaljuudeltaan Kekkonen :whistle:
Sun mies sopisi hyvin johonkin poliisisarjaan tarkkasilmäiseksi etsiväksi =)
Myö kun ollaan niin "tavallisen" näköisiä niin ei meistä saa mitenkään mitään kuuluisuuksien näköisiä :'(
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:49 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:40 Footballers Wife kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 22:38 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Jaaha nyt sitä pistettiin oikein paha!!!!
miten mä saisin tosta meidä pienestä kaljusta jonkun julkkiksen näköisen :/ oiskohan se sitten pituudeltaa Danny de Vito ja kaljuudeltaan Kekkonen :whistle:
Sun mies sopisi hyvin johonkin poliisisarjaan tarkkasilmäiseksi etsiväksi =)
Myö kun ollaan niin "tavallisen" näköisiä niin ei meistä saa mitenkään mitään kuuluisuuksien näköisiä :'(
Sulla on kivan näköinen mies. =) Siis se pikkumies... hmmm.
 
En kyllä osaa sanoa, en. Jotain miehessä on kyllä semmosta sexyä (leuka, silmät) kuin Kevin Costnerilla, mutta ei siis koko ulkonäkö. Joku joskus sanoi mua Helen Hunterin näköseksi, mutta sillon mulla oli puolpitkä tukka (nyt ihan lyhyt) ja joku italiaano Laura Voutilaisen näköseksi (eikä siis ole yhtään Helen Hunterin näkönen toi Voutilainen, joten...), mutta tais johtua hiustyylistä. Ei meistä tulis julkkujen kaksoisolentoja tekemälläkään. :D
 
Miestäni on luultu muutaman kerran Aki Riihilahdeksi (futaaja)...

Itse olisin mielelläni Karita Tuomolan näkoinen kaunokainen...

Toisaalta, helpommalla pääsee, kun on tällainen tavallinen tallaaja. Eipä kukaan juokse perässä tai tuijottele liikoja.
 
Rimpukka
Vartaloltaan Arnold Schwarzenegger.huh mikä nimi!
Kasvoiltaan Clint Eastwood ja luonnoltaan Kofi Annan =)
Ja minä siis olen luonnoltani ilmetty Sally Spectra vartaloltani Siiri Angerkoski ja kasvoiltani olen ilmetty Marilyn Monroe. :LOL:
 
minttuneilikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 17:50 Rimpukka kirjoitti:
Vartaloltaan Arnold Schwarzenegger.huh mikä nimi!
Kasvoiltaan Clint Eastwood ja luonnoltaan Kofi Annan =)
Ja minä siis olen luonnoltani ilmetty Sally Spectra vartaloltani Siiri Angerkoski ja kasvoiltani olen ilmetty Marilyn Monroe. :LOL:
Ihanaa!!!!!!!
Kun osaat otta tämän huumorilla ja se Pepe Willberg on kanssa hyvä,heh.
Kyllä tässä nykypäivinä muistutetaan lähinnä muumimammaa luonteeltaan,että ulkonäöltä,mutta mukava haaveilla jos ja kun....
 
Haluaisin, että se olis Robbie Williamsin näköinen...tai vois olla herra Williams itse ;) Mutta todellisuudessa muistuttaa ulkonäöltään Huonosti käyttäytyvät miehet -sarjan tummaa miestä...ei Gary vaan se toinen...
 
Mies on sen Salkkareissa olleen pahan Aaron näköinen, mutta luonteeltaan täys vastakohta - eli enkeli =)
Minua sanottu kans kaunareitten Brooken näköiseksi ja pari Anu Hälvän näköiseksi, mistä en ollut ollenkaan otettu :LOL:
 
Kavereideni mielestä mieheni on kuin Sepe Susi!!!!!
Mielleyhtymä kyllä aika hyvä, silmät jäänsiniset, katse "vaarallinen" (se tehosi ainakin minuun...), olemus pitkä, hoikka ja rento =) Mutta ihmisvastinetta en keksi valitettavasti.
Minua sanoi joku Sari Siikanderin (se näyttelijä) näköiseksi :\|
 

Yhteistyössä