Jos miehesi on halukkaampi sängyssä kuin sinä, saako hän mennä vieraisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Mä en vaan tajua joidenkin naisten asennetta "Mun ei tarvi harrastaa seksiä jos mä en halua"
Ei parisuhde noin toimi. En mäkään halua tavata miehen sukulaisia ja miljoona muutakin asiaa mitä mä en välttämättä halua, mutta koska rakastan miestäni, teen niitä asioita hänen vuokseen. Myös seksi kuuluu mielestäni, vaikka meillä ei mielestäni ole siitä kiinni että mies haluaa enemmän kuin minä, mutta jos olisi näin, voisin suostua vaikka ei haluttaisi
Ihmettelen suuresti miten sä tiedät mitä muiden makuuhuoneissa tapahtuu tai ei tapahdu. Ei miehenkää tarvitse harrastaa seksiä silloin kuin ei halua.
No aika moni täällä siitä tilittää kun mies haluaa ja itse ei halua.
Pointti nyt vain oli se että kun sitä niin paljon tekee muutenkin asioita jotka ei aina miellytä niin miksi joillekin on niin iso juttu sekstailla joskus toisen mieliksi? Ties vaikka sitä itsekin innostuu mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos elämä on seksistä kiinni kannattaa pysyä moniavioisena.
Valitettavasti se ei ole sallittua suomessa
Aviorikos ei ole juridisesti rikos. Siitä ei siis tuomita.
Sen perusteella on joskus saanut avioeron. Kuten myös puutteellisen seksielämänkin... :whistle:
Joskus. Ennenmuinoin tuomittiin eroon syyllinenkin. Mutta ei enää.
 
:D No mun on kyllä HYVIN hankala kuvitella tilannetta, jossa seksiä on vain kerran kuussa kun ollaan parisuhteessa. :D

Mutta siis, miksi otsikossa puhutaan vaan miehistä, onko tää nyt niin, että miehillä ja naisilla on eri säännöt vai miten? Mun mielestä nämä asiat tehdään suhteen alussa selviksi. Mulle, jos seksiä on vain kerran kuussa, niin se on ongelma. En sen takia pettäisi, mutta kyllä haluaisin jonkun selvityksen. Mun mielestä sen enempää miehellä kuin naisellakaan ei ole oikeutta pettää parisuhteessa missään olosuhteissa. Ellei nimenomaisesti anneta siihen lupaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
No aika moni täällä siitä tilittää kun mies haluaa ja itse ei halua.
Pointti nyt vain oli se että kun sitä niin paljon tekee muutenkin asioita jotka ei aina miellytä niin miksi joillekin on niin iso juttu sekstailla joskus toisen mieliksi? Ties vaikka sitä itsekin innostuu mukaan...
Luuletko oikeasti, että kukaan täällä palstaileva nainen ei tekis sitä myös miellyttääkseen? Se et palstalla kirjoittaa sitä ja tätä ei tarkoita sitä etteikö elämässä tapahtuisi muutakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D No mun on kyllä HYVIN hankala kuvitella tilannetta, jossa seksiä on vain kerran kuussa kun ollaan parisuhteessa. :D

Mutta siis, miksi otsikossa puhutaan vaan miehistä, onko tää nyt niin, että miehillä ja naisilla on eri säännöt vai miten? Mun mielestä nämä asiat tehdään suhteen alussa selviksi. Mulle, jos seksiä on vain kerran kuussa, niin se on ongelma. En sen takia pettäisi, mutta kyllä haluaisin jonkun selvityksen. Mun mielestä sen enempää miehellä kuin naisellakaan ei ole oikeutta pettää parisuhteessa missään olosuhteissa. Ellei nimenomaisesti anneta siihen lupaa.
Mulla vain ajatus karkaili tänään kun ajattelin jos itse olisin siinä tilanteessa että en haluaisi seksiä, niin antaisin miehelle luvan käydä vieraissa, sehän olisi minun kannalta vain hyväkin kun ei olis toinen aina hönkimässä niskaan.
 
tuota noin
Luin ketjun ja kysyn, että ymmärsinkö oikein, että Nötkötin on vaikea saada iskettyä miehiä joten hän toivoisi, että me kaikki muut naiset antaisimme miestemme käydä vieraissa, jotta Nötköttikin joskus saisi seksiä? Valitettavasti moni mies ei silti lähtisi muiden naisten matkaan vaikka ihan lupakin olisi. Mutta kyllä kai joku voisi lähteäkin.

Toivoisitko nötkötti siis että joku nainen luovuttaisi miehensä edes muutamaksi tunniksi sinulle?
 

Yhteistyössä