jos mies sanoo söpöksi niin mitä se sitten tarkoittaa?

  • Viestiketjun aloittaja aina vaan söpö
  • Ensimmäinen viesti
aina vaan söpö
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25703566:
Se tarkottaa sitä, että oot söpö. Turha ruveta pohtimaan mahdollisia piilomerkityksiä.
kuuluu vähän niinkuin luonteeseen tuo et miettii liikaa ja pohtii mitä oikeesti muka tarkoittaa.
 
No hyvänen aika... Söpö on söpö... Jos sä sanot miehelle,että mies on söpö, niin mitä SÄ sitten tarkotat?Että se mies ei ole komea... ?`
Hei, nauti ny hyvänen aika, jos joku sanoo mua söpöksi, ni minä ainakin otan sen ihan kohteliaisuutena, sellaiseksi se on nääs tarkotettukki....
 
aina vaan söpö
[QUOTE="Aava";25703738]Mua ei kukaan sano söpöksi vaan kauniiksi. Veljen vaimoa sanotaan söpöksi...no, jotain nättiä pitää sanoo, koska muija on oikeesti ruma.[/QUOTE]

No mä en nyt menis itteeni kyllä rumaks sanomaan ja en usko et miehetkään ,ainakaan kaikki niin ajattelee.Harvemmin kauniiks sanotaan(kännissä joku vanhempi mies voi sanoa) mutta söpöksi sitäkin useammin.
ja miten rumaa voi ees söpöksi sanoa? tuskin se sun käly mikään ruma on,se on vaan sun päässä se ajatus.
 
"vieras"
[QUOTE="Aava";25703738]Mua ei kukaan sano söpöksi vaan kauniiksi. Veljen vaimoa sanotaan söpöksi...no, jotain nättiä pitää sanoo, koska muija on oikeesti ruma.[/QUOTE]

Mun on pakko olla samaa mieltä. Mua ei ole koskaan sanottu söpöksi, kauniiksi kylläkin. Mä itse sanon söpöiksi niitä ei-niin-kivannäkösiä naisia ja miehiä joille ei kehtaa suoraa sanoa et ulkonäkö ei miellytä. Yleensä söpöistä ei edes keksi sitä jotain hyvää yksityiskohtaa mitä voisi kehtua, esim. silmiä, huulia, persettä tms.
 
[QUOTE="vieras";25704131]Mun on pakko olla samaa mieltä. Mua ei ole koskaan sanottu söpöksi, kauniiksi kylläkin. Mä itse sanon söpöiksi niitä ei-niin-kivannäkösiä naisia ja miehiä joille ei kehtaa suoraa sanoa et ulkonäkö ei miellytä. Yleensä söpöistä ei edes keksi sitä jotain hyvää yksityiskohtaa mitä voisi kehtua, esim. silmiä, huulia, persettä tms.[/QUOTE]

Avartavaa..Onko vauvatkin sitten rumia, kun niitä aika usein sanotaan söpöiksi, ei kauniiksi/komeiksi?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25704145:
Avartavaa..Onko vauvatkin sitten rumia, kun niitä aika usein sanotaan söpöiksi, ei kauniiksi/komeiksi?
Sama pätee vauvoihinkin. En mä niitä tosin kauniiksi/komeiksi kutsu, mutta on vauvojenkin joukossa niitä vähemmän kivannäkösiä. En mä ymmärrä miksi asiasta ei saisi edes näin nimettömänä, puhtaasti asiasta asiana jutella? Kaikkien ulkonäkö ei vaan voi miellyttä kaikkia. Tarkoittaako se että sillä on mitään tekemistä ihmisen sisäisten ominaisuuksien kanssa? Ei. Tarkoittaako se sitä että arvostaa ulkonäköä enemmän? Ei. Ihan tekopyhää väittää, että jokaisen ulkonäkö miellyttää, mutta pitääkö sitä sanoa kyseiselle ihmiselle suoraa? Ei tietenkään. Sitä varten on sanat kuten "söpö".
 

Yhteistyössä