Jos mies töissä, tekstaatteko, soitteletteko, lähteekö multimediaa???

minkä käsittämättömän syyn takia tarttis työpäivän aikana jotain soitella tai viestitellä???kyllä sitä kerkee sit kotona kertoilla kuulumisia.jos mies rupeis mulle soittelee ja kertoilee miten päivä menny ni kyllä menis hermo:rolleyes:
 
"vieras"
Olen vain äitiys-/vanhempainlomalla en kotiäiti. Mesettelemme miehen kanssa pitkin päivää molemmat omia ja lasten kuulumisia ym. päivänpuheenaiheita. Ei välttämättä kovin paljoa tai ihan joka päivä. Myös molempien töissä ollessa teemme näin. Joskus vaihdamme myös textareita ja lyhyitä puheluita harvemmin. Myös sähköpostia lähettelemme tarvittaessa.
Mies mesettää myös kaverinsa kanssa samanlailla aina joskus, jos tulee jotain asiaa.
Omat työkaverini, jotka on miehiä tuntuvat myös soittelevan kotia aika usein lapsille tai vaimolle.
 
minkä käsittämättömän syyn takia tarttis työpäivän aikana jotain soitella tai viestitellä???kyllä sitä kerkee sit kotona kertoilla kuulumisia.jos mies rupeis mulle soittelee ja kertoilee miten päivä menny ni kyllä menis hermo:rolleyes:
Ei aina kerkee, jaksa ja muista. Mä en oo klo 22:30 enää niin skarppina että muistaisin kaiken tärkeen kertoa kun mies tulee töistä. Ja muutenkin sillon mies yleensä syö ja rentoutuu hetken telkun ääressä ja käy suihkussa. Ei yöllä enää mitään muista. Mies soittelee kahvitauoillaan ja joskus ruokatauolla kun on syönyt. Kesken syömisensä se ei vastaa puhelimeen, ei edes mulle.
 
Joo laittelen miehelle viestejä pitkin päivää, vaikka hän ei vastaakaan kuin harvoin takasin. Laitan jos jotain hauskaa/kamalaa/kivaa on tapahtunut tai että mitä suunnitelmia olis. Meillä näin, kun mies on töissä muualla ja pari päivää vain viikossa kotona. Mies soittaa mulle jos on aamuvuorossa, silloin siellä ei ole vielä ketään muuta töissä :D
 
Miä
:D Miä voin elävästi mielessäni kuvitella sen kun olisin jatkuvasti soittelevaa tyyppiä. "Jaa kuulkaa jätkät nyt pannaan hanskat narikkaan ja jätetään tuo firma pimentoon, siellä mitään sähköjä tartte, vaimo soittaa"
 

Yhteistyössä