jos mulle ei ollut apua ekasta kortisonipiikistä, otanko silti toisen?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
Mä otin niitä lisää vastaan vaikka ei ekasta ollut oikiastaan mitään apua. Mutta ei ne piikit olisikaan voinut mun vaivaan auttaa, kun sitä silloin luultiin limapussin tulehdukseksi mitä se ei siis ollut.
 
Mulle on laitettu paljon noita kortisonipiikkejä. (mulla on reuma, ja paljon noita tulehduksia). Itselläni ei ole auttaneet mitään. Nyt en suostu enää ottamaankaan,ku menee paikat vaan entistä kipeemmäx, ja tiesithän että kortisoni haurastuttaa luut??!!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ragge:
Mulle on laitettu paljon noita kortisonipiikkejä. (mulla on reuma, ja paljon noita tulehduksia). Itselläni ei ole auttaneet mitään. Nyt en suostu enää ottamaankaan,ku menee paikat vaan entistä kipeemmäx, ja tiesithän että kortisoni haurastuttaa luut??!!
Joo, olen kuullut. Siispä soitan huomenna lääkäriin etten tulekaan. Ensi viikolla pitäis palata töihin saikun jälkeen, saa nähdä kestääkö nilkka. Puoli vuotta jo ollut turvonnut ja kipeä...
 
vaihda kohtaa
mulla kireät ja kipeät niskat. ekalla piikillä lääkäri osui oikeaan paikkaan ja auttoi mahtavasti. toisella kertaa toinen lääkäri pisti sen mielestäni väärään paikkaan ja eihän se missään tuntunutkaan.. eli sillä on näköjään paljonkin väliä kuinka oikeaan kohtaan se lääkäri osuu...!!!!!!!!!!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vaihda kohtaa:
mulla kireät ja kipeät niskat. ekalla piikillä lääkäri osui oikeaan paikkaan ja auttoi mahtavasti. toisella kertaa toinen lääkäri pisti sen mielestäni väärään paikkaan ja eihän se missään tuntunutkaan.. eli sillä on näköjään paljonkin väliä kuinka oikeaan kohtaan se lääkäri osuu...!!!!!!!!!!
ei sitä kohtaa voi paljon vaihtaa jos nilkassa tietyllä alueella tulehdus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä otin niitä lisää vastaan vaikka ei ekasta ollut oikiastaan mitään apua. Mutta ei ne piikit olisikaan voinut mun vaivaan auttaa, kun sitä silloin luultiin limapussin tulehdukseksi mitä se ei siis ollut.
mulle pistettiin ko.syystä kaksi kertaa kortisoni piikki ja rauhoittui vähäksi aikaa mutta nyt on taas lonkka kipeä ja tietenkään asiaa ei ole tutkittu mitenkään silloin kun se oli kipeä,että mistä se kipeytyy koko ajan.nyt odotan vauvaa ja ei auta kuin kitua.vasemmalla kyljellä ei voi nukkua kivun takia.puutuu myös tuo jalka.
 
Mä ottaisin uuden. Joskus ne ei ekalla kerralla auta/ menee pipariks, eli kokeile vielä kerran ja jos sekään ei auta niin sitten joku muu keino. Omalla lapsella on reuma ja joskus sitä sattuu, ettei se yksi auta, sitten laitetaan kuukauden päästä uudestaan.
 
Minäkin ottaisin uuden mutta suht lyhyen (viikon, max 2vkon) sisällä. Mulle niitä laitettiin useampana viikkona peräkkäin ja sillon sain avun, ei tosin kovin pitkäksi aikaa. Mut sillon kun pistettiin yks piikki ja kuukauden päästä seuraava niin ei ollu mitään hyötyä.
 

Yhteistyössä