Jos näet lihavan, pyöreän ihmisen

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
En mulkkaa.

Ikävä asenne ihmisillä kun kytätään vain muita eikä edes mietitä voisko olla kyse jostakin sairaudesta. Ja vaikka ei olisi kyse sairaudesta niin ei ittekään hankittu ylipaino kuulu muille.
 
"vieras"
En kehtaa töllätä, eikä läskien kyttäys kauheesti kiinnostaisikaan. Kehitysvammaisia voisin halutakkin katsoa ihan mielenkiinnosta, mutta en kyllä kehtaa töllätä. Vilkaisen vain kuten muitakin.
 
eikä!
Voi eii :(

Tuo on minusta niin VÄÄRIN!!!!

nÄEN Aina punaista varsinkin, kun kehitysvammaisia tuijotetaan ja katotaan
alentuvasti ja kieroon!!! :( :O

IHMISIÄ nekin on ja tunteet niillä samanlaiset ja sanosinko, että vielä paremmat arvot omaavat!!! Ja Aatelkaa OIKEASTI: Juuri SE/HÄN voisi olla myös sinun lapsesi!!!!
 
Pikkuveljeni on kehitysvammainen ja omalla lapsellanikin on todennäköisesti jokin kehitysvamma (vielä niin pieni, ettei kaikkea olla saatu selville), kuiteskin on pakko myöntää että olen niin kiinnostunut ihminen, että tekisi mieli katsoa vähän pitempäänkin jotakin "erilaista" ihmistä esim kaupassa, mutta käytöstavat sanovat, TOISIA EI SAA TUIJOTTAA!! :) En paheksu lihavia, vammaisia tai muuten vaan erilaisia ihmisiä, mutta heitä olisi kieltämättä kiva seurata vähän pitempään, ihan viattomasti vaan :)
 
"Mmm"
En, miks etes pitäis?? Mulla on lihavia/pyöreitä ihmisiä kavereina, eikä mua ole koskaan häirinny niitten ulkonäössä mikään. Ne on mulle tärkeitä ihan yhtälailla kuin, nää normaalit ja hoikatkin kaverit :).
 
ashamed
No kyllä sitä väkisinkin tulee katsottua..pari viikkoa sitten olin eräällä kirppiksellä, ja siellä oli nainen, jolla oli perseen päällä perse, ja vielä kolmaskin perse! Siis ihan normaalipainoinen muuten, mutta perseessä oli monta kerrostumaa! En voinut mitään silmilleni, jotka karkasivat ihmettelemään moista kerrospersettä!
 
En nyt tarkoituksella mulkoile tai tuijota ketään. Ylipainoisia en oikeastaan edes huomaa, siis painon takia. Toki siinä ylipainoisessa ihmisessä saattaa sitten olla jotain muuta mikä vetää huomioa puoleensa.

Kehitysvammiset kyllä huomioin helposti ja mielelläni vähän tarkkailenkin mutta toki teen parhaani mukaan sen niin ettei kohde tai mahdollisesti mukanaan olevat ihmiset sitä huomaa. Enkä siis todella millään pahalla vaan silkasta uteliaisuudesta. =)
 
En nyt tarkoituksella mulkoile tai tuijota ketään. Ylipainoisia en oikeastaan edes huomaa, siis painon takia. Toki siinä ylipainoisessa ihmisessä saattaa sitten olla jotain muuta mikä vetää huomioa puoleensa.

Kehitysvammiset kyllä huomioin helposti ja mielelläni vähän tarkkailenkin mutta toki teen parhaani mukaan sen niin ettei kohde tai mahdollisesti mukanaan olevat ihmiset sitä huomaa. Enkä siis todella millään pahalla vaan silkasta uteliaisuudesta. =)
ihan sama homma! :) huomion mielenkiintoiset ihmiset, oli sitten naisella tai miehellä kivan näköiset kasvot tai pylly tai tissit tai hiukset tai ihan mitä vaan, ei kaiken huomion kiinnittämisen tarpeen tarvitse olla negatiivista, enemmän kiinnitän huomitoa hyviin asioihin, oli se ihminen sitten laiha tai muodokas.
 
ihan sama homma! :) huomion mielenkiintoiset ihmiset, oli sitten naisella tai miehellä kivan näköiset kasvot tai pylly tai tissit tai hiukset tai ihan mitä vaan, ei kaiken huomion kiinnittämisen tarpeen tarvitse olla negatiivista, enemmän kiinnitän huomitoa hyviin asioihin, oli se ihminen sitten laiha tai muodokas.
Joo kyllä mäkin tykkää katsella ihmisiä, siis ohilipuvia ihmisiä kaupungin vilinässä. Mutta en mulkoile koskaan, siis sillai pitkin nenän vartta. Mun lempipaikka on Java Helsingin keskustassa jonka ikkunapaikalle aina parkkeeraan itseni kahville, siinä on sitten kiva katsella ohikäveleviä ihmisiä :)
 
lijoijoij
Läskejä tulee ihmeteltyä, kun lataavat kaupassa kassahihnalle järkyttäviä määriä herkkuja. Lisäksi mulkkaan kyllä todella pahansuovasti, jos joku läski änkee bussissa viereen. Kerran lentokoneessa olen jopa vaatinut uuden paikan.

Kehareita taas tulee katseltua ihan mielenkiinnosta, ei mitenkään ilkeästi.
 

Yhteistyössä