Jos nyt saisit ihan mitä tahansa roskaruokaa, niin mitä ottaisit?

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="joopa";24065067]jos saisin valita ihan mistä vaan, välittämättä onko gluteenitonta vai ei, niin ottaisin lihapiirakan! Kaikkea muuta saa kyllä gluteenittomana, mutta noita ei löydy sitten mistään! Ja no berliinimunkkikin olis tällä hetkellä ihan kiva. Mutta ah näen välillä untaki lihapiirakoista. Ne on niin saavuttamattomissa :( ellen sit ostaisi niitä, söisi ja oksentaisi. Tosin no, ei sekään toimisi oikeasti.[/QUOTE]

moilas-lihapiiras on hyvää. ei näytä perinteiseltä mutta nakin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa hyvää
 
"joopa"
[QUOTE="vieras";24065118]moilas-lihapiiras on hyvää. ei näytä perinteiseltä mutta nakin, ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa hyvää[/QUOTE]

Eikös se oo se littana, missä taikina reunoilla ja lihamössöä keskellä. Ei, ei ollu hyvää. Eikä kaipaan vain sen lihapiiraan makua mitä noi muut sisarukset välillä mättää. Neki onneks niin harvoin, että juuri silloin en taida olla koskaa kotona.
 
Kävin tänään aamulla Tallinnassa hesessä syömässä kerrosaterian.(oli pakko, kun oli niin halpaa) :D
Nyt illalla käytiin mäkissä vetämässä cbo-ateria. :D:D Jos vielä pitäs syödä roskaruokaa tälle päivälle, niin saisin varmaan infarktin. :) Joku kebab riisillä ei aiheuta puistatusta, joten se varmaan sitten pakon edessä. :D
 
No mun mielestä se ei oo.
Jos sen tekee itse (niinkuin meidän perheessä on pakko), niin siitähän saa aika terveellisen.
No joo, vaaleita jauhoja pohjaan ja paljon juustoa päälle, mutta muuten ne täytteet voi valita melko terveellisesti.

*muoks* mihin katos mun lainaus?

Siis siihen vastasin, et miksi pizza ei ole mun mielestä roskaruokaa.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="joopa";24065067]jos saisin valita ihan mistä vaan, välittämättä onko gluteenitonta vai ei, niin ottaisin lihapiirakan! Kaikkea muuta saa kyllä gluteenittomana, mutta noita ei löydy sitten mistään! Ja no berliinimunkkikin olis tällä hetkellä ihan kiva. Mutta ah näen välillä untaki lihapiirakoista. Ne on niin saavuttamattomissa :( ellen sit ostaisi niitä, söisi ja oksentaisi. Tosin no, ei sekään toimisi oikeasti.[/QUOTE]

Ai niin!
Herkkumunkkia mä söisin jos vaan voisin.
 

Yhteistyössä