Jos nyt saisit mitä haluaisit, niin mitä ottaisit?

Rahalla ratkeaisi nämä kaikki ongelmat. Eli toivoisin ensi alkuun muutaman kymmenen miljoona euroa.
Suomessa tuo kosto ei oikein rahalla hoidu. Tai sitten en vain tunne oikeita tyyppejä...

Toisaalta jos olisi rutosti rahaa, niin ehkä olisi paremmat tsäänssit palkata joku kostohommiin. Mutta silti pitäisi pelätä, että se koston suorittaja onkin vasikka ja lavertelee poliisille.
Mutta sitten taas, jos minulla olisi muutama kymmenen miljoonaa, niin voi olla, että helpommin unohtaisin nuo koston ansaitsevat typerykset :D
Ehkä vaihdankin nyt tähän sitten minäkin.
 
No jaa, mä tunnen ainakin pari hyvinkin härskiä naista, ne kun luottavat siihen että miehille voi ehdotella mitä vaan eikä tule metoota:D ja mistäs sen tietää mitä suljettujen ovien takana tapahtuu:whistle:
No näinhän se on. Muistan kun olin kesähommissa yliopistoaikoina, niin pomon vaimo kyllä oli aika röyhkeä ja ehdotti, että olisimme menneet "järjestelemään kansioita" kellariin...
 
r0s
Ellei saa miljardijuttuja toivoa niin sellaisen vanhan putput-ääntä pitävän puisen paatin jossa on nukkumatilaa ainakin neljälle aikuiselle, kiitos!

Mielellään vesikiertoisella lämmityksellä ja jos se ois niin iso että siinä ois pieni saunakin niin ei yhtään haittaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tyypilline lahnamainen jääkylmä palstamamma :X3::X3:
Ööö, sinäkö meinaat, että olet niin vastustamaton, että kuka tahansa hieroja haluaa hieronnan sijaan mielummin panna sinua, kun makaat siinä hierontapöydällä :D

Kuule voin kertoa, olet lukenut liikaa reginan eroottisia tarinoita. Ysiysiprosenttisesti ne hierojat vain odottavat, että sovittu aika kuluisi, ja saisivat maksun siitä varsin rankasta työstä, oli hierottavana kuka tahansa.
 
Happy End
Ööö, sinäkö meinaat, että olet niin vastustamaton, että kuka tahansa hieroja haluaa hieronnan sijaan mielummin panna sinua, kun makaat siinä hierontapöydällä :D

Kuule voin kertoa, olet lukenut liikaa reginan eroottisia tarinoita. Ysiysiprosenttisesti ne hierojat vain odottavat, että sovittu aika kuluisi, ja saisivat maksun siitä varsin rankasta työstä, oli hierottavana kuka tahansa.
No minä ajattelin että viittasit mieheesi. Koska lähtökohtaisesti on niin ettei tuollaista pitäisi tulla mieleenkään, kun on ammattilaisella hierottavana.

Että kyllä metsään meni taas kerran itseriittoinen analyysisi kommentoijasta
 
No minä ajattelin että viittasit mieheesi. Koska lähtökohtaisesti on niin ettei tuollaista pitäisi tulla mieleenkään, kun on ammattilaisella hierottavana.

Että kyllä metsään meni taas kerran itseriittoinen analyysisi kommentoijasta
Täh?
Jos haluan kunnon hieronnan, en todellakaan pyydä sitä mieheltäni, vaan joltain ammattilaiselta.
Ja näin varmasti tekisi valtaosa. Puolison hieronta on toki kivaa, mutta harvaa osaa niin hyvin hieroa, kuin joku, joka tietää, mitä tekee.
 
vierailija HE
Täh?
Jos haluan kunnon hieronnan, en todellakaan pyydä sitä mieheltäni, vaan joltain ammattilaiselta.
Ja näin varmasti tekisi valtaosa. Puolison hieronta on toki kivaa, mutta harvaa osaa niin hyvin hieroa, kuin joku, joka tietää, mitä tekee.
Täh täh vaan

Sivuutit kokonaan sen että lähtökohtaisesti hierojalle mennään hierottavaksi mutta sinä olet sinä vaikka voissa paistaisi etkä halua tunnustaa mokiasi
 

Yhteistyössä