Jos oikeasti uskot telepatiaan, niin kerropa

  • Viestiketjun aloittaja tele
  • Ensimmäinen viesti
tele
1.) Miksi sitten kaikki ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia/olla telepaattisessa yhteyessä toisiinsa? Vain harvat, valitut ja hengelliset?

2.) Onko mahdollista, että ajatus jota ajattelen katoaa kokonaan omasta päästäni, ja menee vastoin tahtoani jonkun toisen päähän?
 
JONSERED Karhunkantaja
1.) Miksi sitten kaikki ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia/olla telepaattisessa yhteyessä toisiinsa? Vain harvat, valitut ja hengelliset?

Eivät kaikki radiolähettimet ja -vastaanottimetkaan ole samalla taajuudella

2.) Onko mahdollista, että ajatus jota ajattelen katoaa kokonaan omasta päästäni, ja menee vastoin tahtoani jonkun toisen päähän?

Tottahan toki... Mistä pakkoajatukset muuten tulisivat

;)

Minun ajatukseni ainakin karkaavat ja katoavat...
 
moi
Meidän suvun naiset on intuitiivisia/telepaattisia. Pystyn lähettämään tunnetilan äidilleni ja voin käskeä sitä soittamaan minulle...
Siis että otan puhelimen käteen ja ajattelen äitiä kovasti, silloin se aina soittaa... Olisi kyllä varmaan helpompi vain soittaa itse ;D

Äiti myös tietää milloin olen vaikeuksissa, kaikki minun voimakkaat tunnetilat menee sille, teininä kyllä ärsytti!

Omat lapset "aistin" myös ja tiedän koska joku läheinen ajattelee minua. Monet asiat olen nähnyt unessa.
Muille en ikinä ennustaisi! Vaikka "tiedän" paljon asioita muista.

Eskarissa jo haukuttiin minua noidaksi, ennen kuin huomasin itsessäni mitään outoa enkä tiennyt vielä että kulkee suvussa. Ihmiset aistii että olen erilainen :(
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Meidän suvun naiset on intuitiivisia/telepaattisia. Pystyn lähettämään tunnetilan äidilleni ja voin käskeä sitä soittamaan minulle...
Siis että otan puhelimen käteen ja ajattelen äitiä kovasti, silloin se aina soittaa... Olisi kyllä varmaan helpompi vain soittaa itse ;D

Äiti myös tietää milloin olen vaikeuksissa, kaikki minun voimakkaat tunnetilat menee sille, teininä kyllä ärsytti!

Omat lapset "aistin" myös ja tiedän koska joku läheinen ajattelee minua. Monet asiat olen nähnyt unessa.
Muille en ikinä ennustaisi! Vaikka "tiedän" paljon asioita muista.

Eskarissa jo haukuttiin minua noidaksi, ennen kuin huomasin itsessäni mitään outoa enkä tiennyt vielä että kulkee suvussa. Ihmiset aistii että olen erilainen :(
mulla ollut usein sellanen tilanne, että oon aikonut soittaa äidilleni ja siinä samass on puhelin soinut ja äiti soittanut. Sama juttu siskon kanssa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Meidän suvun naiset on intuitiivisia/telepaattisia. Pystyn lähettämään tunnetilan äidilleni ja voin käskeä sitä soittamaan minulle...
Siis että otan puhelimen käteen ja ajattelen äitiä kovasti, silloin se aina soittaa... Olisi kyllä varmaan helpompi vain soittaa itse ;D

Äiti myös tietää milloin olen vaikeuksissa, kaikki minun voimakkaat tunnetilat menee sille, teininä kyllä ärsytti!

Omat lapset "aistin" myös ja tiedän koska joku läheinen ajattelee minua. Monet asiat olen nähnyt unessa.
Muille en ikinä ennustaisi! Vaikka "tiedän" paljon asioita muista.

Eskarissa jo haukuttiin minua noidaksi, ennen kuin huomasin itsessäni mitään outoa enkä tiennyt vielä että kulkee suvussa. Ihmiset aistii että olen erilainen :(
Erilainenko? Minusta muut ovat erilaisia... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
1.) Miksi sitten kaikki ihmiset eivät osaa lukea ajatuksia/olla telepaattisessa yhteyessä toisiinsa? Vain harvat, valitut ja hengelliset?

Eivät kaikki radiolähettimet ja -vastaanottimetkaan ole samalla taajuudella

2.) Onko mahdollista, että ajatus jota ajattelen katoaa kokonaan omasta päästäni, ja menee vastoin tahtoani jonkun toisen päähän?

Tottahan toki... Mistä pakkoajatukset muuten tulisivat

;)

Minun ajatukseni ainakin karkaavat ja katoavat...


:D En viitsi tähän lisätä kun on niin hienosti jo. :D

 
Mä uskon telepatiaan. Ja ajatelkaas että jos vaikkapa kakskyt-luvulla olis jollekin sanonut että myöhemmin puhelut kulkee ilmassa ilman johtoja tai piuhoja ja ihmiset "juttelee" koneilla toisilleen niin olisko mennyt läpi.

Että telepatiakin voi jossain vaiheessa olla yleisempääkin.. :xmas:
 

Yhteistyössä