Jos olisit 1v 8kk tyttö...

No sinne pesukoneeseen, minkä joku kertoi olevan myös kaukosäätimen piilotus paikka ja mille mä nauroin maha kippurassa kunnes samana iltana löysin omani sieltä, 60 asteen pesun jäljiltä!! |O |O

Toimii se kuitenkin vielä :D Patterit piti vaihtaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja leinikki:
ja jos oisit poika 1v7kk ni mihi tunkisit mokkulan???siis yli vko etitty ja kämppä käännetty ylösalas eikä löydy =(
Jonkun leluauton kuskin paikalle?? Meillä jäppinen tunkee sinne (ja sinne saakelin pesukoneeseen) aina kaikkea pikkusällää!!
 
Tiiteni harmaana
Meillä löytyi kauan kadoksissa ollut sukka koristetyynyn päällisen sisältä. Oli avannut vetoketjun ja osannut vielä laittaa kiinnikin ja sukka muhi siellä aika monta viikkoa. Nyt tyttö on jo isompi, mutta taisi olla noita ikiä, kun tää tapahtui. Eli takakansi voi olla IHAN missä vain.
 
niin tai
...roskiin..
tai jostain pienestä kolosta työntäisin, minne saisi työnnettyä kaikkea...

Meillä on pyykkikori, jonka kannessa on kädensijan kaltainen aukko, ja siitä tyttö työntää aivan kaiken, sukkansa ensimmäiseksi. Jos ei ole sukkahousuja, onkin aina avojaloin :D
Mies totesi, että hän onkin ihmetellyt...

Minun pumpulipuikot vessan laatikosta, ne neiti näppärä oli työntänyt kyseisen vessan lattiakaivon rei'istä, koko lattiakaivo oli täynnä pumpulipukkoja, noin 30 kpl... :)

Toisaalta, kun meillä 1v 6 kk löytää äidin ja omillekin tavaroille uusia paikkoja, KYSYN häneltä ja kas, kummasti muistaa ja löytää..
 
Juh
Meillä poika leikkii, että kaikki läpykät on auton avain.. Samanlainen ku isillä. Niitä on sitte housun taskussa tai potkuauton penkin alla.. Roskis on myös kiva paikka kaikelle irtosälälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin tai :
Minun pumpulipuikot vessan laatikosta, ne neiti näppärä oli työntänyt kyseisen vessan lattiakaivon rei'istä, koko lattiakaivo oli täynnä pumpulipukkoja, noin 30 kpl... :)
:LOL:


 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja niin tai :
Minun pumpulipuikot vessan laatikosta, ne neiti näppärä oli työntänyt kyseisen vessan lattiakaivon rei'istä, koko lattiakaivo oli täynnä pumpulipukkoja, noin 30 kpl... :)
:LOL:
tuli ihan mieleen meidän ilmanpuhdistimen reiät joista oli menny mystisesti sisään laatikollinen ruuveja:D
 

Yhteistyössä