Jos olisit sinkku ja parisuhteessa oleva mies olisi ihastunut sinuun. Mitä tekisit?

Itse olisit siis sinkku ja kovin parisuhteen kaipuussa. Mies joka olisi "vähintään" avoliitossa, kertoisi olevansa kovin ihastunut sinuun. Mies olisi valmis sitoutumaan sinuun ja jättämään nykyisensä takiasi. Miten toimisit? Olisko varattu mies jo heti alkuunsa turn off?

En jaksa aloittaa kevään viimeistä esseetä koulua varten, joten mietin mieluummin olemattomia. :)
 
Itse ihastun todella harvoin. En välttämättä siis rohkaisisi miestä. Mutta jos kävisi niin että ihastuisin ja rakastuisin, niin antaa mennä. En kykenisi tappamaan tunteitani. Rakastun harvoin mutta silloin kun se tapahtuu, niin se on todella vahvaa. En ole koskaan kokenut mitään lyhytkestoista ihastumista.
 
nnnnnnnnn
Jos tietäisin, että mies on varattu, en koskisi siihen (ällöttävä ajatus). Mutta onpa silti varatut miehet saaneet minut sänkyyn, enpä vaan olisi suostunut jos olisin tiennyt ...
 
Tämä aloitus ei koske minua. En ole sinkku ja tietääkseni kukaan ei ole ihastunutkaan minuun, paitsi oma mieheni toivottavasti.
Aa, ok. Aattelin et sun kohdalla toi tilanne. Mut enivei, keskittyisin johkin muuhun ja sanoisin miehelle ton saman mitä sanoin. Mäkin ihastun todella head over heels ehkä kerran 10 vuodessa, mut silti en lähtis mitään säätämään ennenkun mies on vapaa.
 
"Vieras"
Hmm, jos ite oisin sinkku eikä olisi,apsiatms, niin mikäs siinä, mutta ei siitä sen suurempaa kyllä tulis. Ainakaan ennen kuin mies oisoikeesti eronnut. Mut voishan sitä hetken kivaa pitää.
Toinen juttu onkin jos on molemmat varattuja. Siinä onkin sitä miettimistä ihan erilailla. Kokemusta on.
 
Okei, minä oon sinkku.
Ja vappuna pidin hauskaa yhden miehen kanssa joka on naimisissa ( ilman sänky hommia ja suudelmia )
Tanssimme, juteltiin ja halailtiin...
Itse asiassa oon sitä mieltä että se ei oo mun ongelma...

Niimpä niin...petetty nainen puhuu näin... :confused:

No joo joo...
Kiinostus oli molemmin puolinen...
Ne jotka ei kiinosta oon torjunu...

HYI MINUA !!!!
 
Viimeksi muokattu:
jaajoo
No kysyisin miksi mies on sellaisessa suhteessa, jossa valehtelee ja on valmis vaihtamaan akkaa jos sopiva tilanne iskee.

Kertoisin että oman pään ongelmat ei parane akkaa vaihtamalla.
 
jasså
Itse olisit siis sinkku ja kovin parisuhteen kaipuussa. Mies joka olisi "vähintään" avoliitossa, kertoisi olevansa kovin ihastunut sinuun. Mies olisi valmis sitoutumaan sinuun ja jättämään nykyisensä takiasi. Miten toimisit? Olisko varattu mies jo heti alkuunsa turn off?

En jaksa aloittaa kevään viimeistä esseetä koulua varten, joten mietin mieluummin olemattomia. :)
En kai yhtään mitään. Tai sitten jos kiinnostaisi odottaisin, että jätkä on vapaa. Muussa tapauksessa saisi mennä.
 
Jos ihastus olisi yksipuolista, on helppo sanoa ettei kiinnosta tai palaa asiaan kun olet itsekin sinkku, mutta jos itse ihastuu, saati sitten rakastuu.. Vaikea sanoa olisiko selkärankaa odottaa hänen eroaan.
 
"vieras"
Nykyään olisi helppo sanoa jotta vedä käteen.
Nuorena, tyhmänä ja umpirakastuneena ei ollut niin helppoa- mies kertoili jotta on eroamassa avokistaan, no tokihan se ero tuli mutta ei ilmeisesti ihan niin kuin olin kuvitellut. Meidän juttu ei kyllä mennyt pidemmälle vasta kuin eron jälkeen. Eikä kauaa kestänyt.
 
"joku"
"Itse olisit siis sinkku ja kovin parisuhteen kaipuussa."

Jos olisin kovin parisuhteen kaipuussa, pyrkisin tekemään jotain joka veisi ajatukset muualle. Yksi suurimmista virheistä mitä ihminen voi tehdä lienee ekan tarjokkaan ottaminen kumppaniksi pelkän parisuhteen kaipuun vuoksi, vaikka ihmiseen itseensä ei oikeastaan suurempaa vetoa tunne.

Jos minuun olisi ihastunut mies, josta en olisi kiinnostunut, välttelisin miestä. Jos olisin kiinnostunut miehestä, mutta hän olisi varattu, en tekisi mitään. Korkeintaan sivusilmällä vilkuilisin rypeekö hän kuinka syvässä suossa nykyisessä parisuhteessaan ja saattaisiko olla eroprosessissa jo pitkällä.
 
"AMa"
Jos mä olisin ihastunut siihen mieheen, niin tottakai mä haluaisin sen itselleni :D Mutta en alkaisi toiseksi naiseksi, vaan odottaisin, että mies on päässyt eroon eksästä. Siihen asti tyytyisin tuijottelemaan sen silmiin ja huokailemaan ihastuneena uskotellen itselleni, että siinä ei ole mitään väärää.. Itseasiassa ois kivaa jos joutus odottamaan, että millon pääsee kokemaan ensi suudelman jne. Siinä ehtii nauttia siitä edeltävästä fiiliksestä, kun kaikki on uutta ja ihanaa.
 
Olisinko siis jo rakastunut tuohon mieheen? En mä lähtisi tietoisesti kehittelemään mitään varatun ihmisen kanssa, etenkään, jos en jo valmiiksi olisi häneen tutustunut ja rakastunut. Silloinkaan en suvaitsisi pettämistä vaan miehen pitäisi tehdä valinta.
 
Itse olisit siis sinkku ja kovin parisuhteen kaipuussa. Mies joka olisi "vähintään" avoliitossa, kertoisi olevansa kovin ihastunut sinuun. Mies olisi valmis sitoutumaan sinuun ja jättämään nykyisensä takiasi. Miten toimisit? Olisko varattu mies jo heti alkuunsa turn off?

En jaksa aloittaa kevään viimeistä esseetä koulua varten, joten mietin mieluummin olemattomia. :)
Teoriassa olisi turn off, mutta käytännössä tietysti rakastuisin päätä pahkaa ja olisin sitten vaikeuksissa, kun mies ei jättäisikään sitä nykyistänsä.
 
Itse olisit siis sinkku ja kovin parisuhteen kaipuussa. Mies joka olisi "vähintään" avoliitossa, kertoisi olevansa kovin ihastunut sinuun. Mies olisi valmis sitoutumaan sinuun ja jättämään nykyisensä takiasi. Miten toimisit? Olisko varattu mies jo heti alkuunsa turn off?
Miehen pitäisi ensin jättää nykyisensä ja palataan sitten asiaan kun on muuttanut omilleen ja on varma ettei hakenut vain laastarisuhdetta.
 

Yhteistyössä