Jos olisit tarjoilija niin kieltäytyisitkö ottamasta vastaan.....

  • Viestiketjun aloittaja itse en kieltäytyisi
  • Ensimmäinen viesti
itse en kieltäytyisi
aikuiselta ihmiseltä bolognsepitsan tai spagetti bolognese tilausta?

Kaveri on tajoilijana ja sanoi,että pariin otteeseen on sanonut asiakkaalle,että ei hän mitään lastenannoksia aikuiselle ihmiselle tuo. Aikuisten listalla siis on nämä ruuat myös , ettei ole miltää lasten listalta yritetty tilata.

Hän on saanut myös kaksi varoitusta tästä johtuen,mutta ei kuulemma aijo siltikään ottaa tällaisia tiauksia vastaan.

Kerroin hänelle kyllä oman mileipiteeni, että ei se voi päättää mitä aikuiset haluaa syödä ja sinun kuuluu ottaa tilaus vastaan mitä ne haluaa tilata jos se listalta löytyy.
 
Asiakas on aina oikeassa, siitä ajattelutavasta lähdetään liikenteeseen ja vallankin maksava asiakas, joten...ihan isosti en lähtisi puuttumaan asiakkaan maku/annosmieltymyksiin, kerran tiedossa on kassaan kilisevää.

Peiliin katsomisen paikkaa ja isosti, ammattitaidotonta asiakaskohtaamista, valitettavasti.
 
Kaverisi haluaa varmasti mieluiten olla työtön. Kun saa fudut kumminkin varmaan piakkoin, niin kovin hyvää työtodistusta ei voi saada. Ja kun hakee työtä jostain, ne soittaa entiseen työpaikkaan josta kerrotaan että kelvoton työntekijä.
 
itse en kieltäytyisi
No tuota olen sanonut kaverille,että mistä luulet saavasi töitä jos kerta tuollee asiakkaita palvelet.
Hänen mielestä monikin pomo on hänen kanssaa varmastisamaa mieltä tästä asiasa ja arvostaa sitä, että uskaltaa sanoa.
 
Tpi
bolognese pizza on aika tylsää, mutta kunnon bolognesekastike pastalle on hemmetin hyvää. Sääli vain, että harvoin aikaa sen tekemiseen. 5 tuntia kypsennystä kun aikalailla minimi syömäkelpoisuuden aikaansaamiseksi.
 
vierailija
Kerran on sattunut niin, että olisi tilattu lapsille lastenannokset. Mutta sanomista tuli, kun lapset (ainakin vanhin) oli yli ikärajan. Taidettiin kuitenkin saada annos.

Ap:n juttuun en ota kantaa, sillä se on työpaikan sisäinen asia ja saavat siellä hoitaa asian kuten haluavat.
 
vierailija
Kerran on sattunut niin, että olisi tilattu lapsille lastenannokset. Mutta sanomista tuli, kun lapset (ainakin vanhin) oli yli ikärajan. Taidettiin kuitenkin saada annos.

Ap:n juttuun en ota kantaa, sillä se on työpaikan sisäinen asia ja saavat siellä hoitaa asian kuten haluavat.
Tajusin väärin jutun eli ei ollut siitä kyse, että aikuisille tilataan lasten listalta.Tietysti pitäisi myydä, jos annos on aikuisten listalla.
 
aikuiselta ihmiseltä bolognsepitsan tai spagetti bolognese tilausta?

Kaveri on tajoilijana ja sanoi,että pariin otteeseen on sanonut asiakkaalle,että ei hän mitään lastenannoksia aikuiselle ihmiselle tuo. Aikuisten listalla siis on nämä ruuat myös , ettei ole miltää lasten listalta yritetty tilata.

Hän on saanut myös kaksi varoitusta tästä johtuen,mutta ei kuulemma aijo siltikään ottaa tällaisia tiauksia vastaan.

Kerroin hänelle kyllä oman mileipiteeni, että ei se voi päättää mitä aikuiset haluaa syödä ja sinun kuuluu ottaa tilaus vastaan mitä ne haluaa tilata jos se listalta löytyy.
En kieltäytyisi. Se olisi todella huonoa asiakaspalvelua.
 

Yhteistyössä