jos ostatte kaupasta herkkuja niin ...(vastatkaa:)

  • Viestiketjun aloittaja jänää
  • Ensimmäinen viesti
silleen
Yleensä miehelle vaan suklaata, itselleni karkkia ja suklaata... Joskus iso suklaalevy puoliks. Jos jotain suolaista herkkuan, niin esim. yksi sipsipussi tms. riittää.
 
Omat, koska tykätään ihan erilaisista karkeista, sipseistä ja jätskeistä.
Sit vaihdellaan esim. karkkipusseista pahoja toisen parempiin karkkeihin.
Ollaan tosiaan niin lapsellisia,
ja jos jostain syystä ostetaan vaan yks pussi sipsiä, karkkia tms niin laitetaan ne molemmille omiin kippoihin :rolleyes:
 
En mä juuri koskaan osta herkkuja, niin että jakaisisin miehen kanssa. Tietty jos ostan koko perheelle, niin silloin toki miehellekin. Mutta jos ostan vain itselleni, niin yleensä syön ne töissä tai autossa yksin ajaessa yms.
 
"Heh"
Omat, koska tykätään ihan erilaisista karkeista, sipseistä ja jätskeistä.
Sit vaihdellaan esim. karkkipusseista pahoja toisen parempiin karkkeihin.
Ollaan tosiaan niin lapsellisia,
ja jos jostain syystä ostetaan vaan yks pussi sipsiä, karkkia tms niin laitetaan ne molemmille omiin kippoihin :rolleyes:
Hahaa!! Jotkut muutkin siis tekee tätä!? Onhan se vähän... noloa. Mukava, ettei meidän taloudessa olla ainoita... :D
 
..
Omat herkut ostetaan jos oikein päätetään herkutella esim. leffaillan merkeissä.Muuten tulee halposti kinaa kun toinen rohmuaa esim.karkkeja liian kovaa tahtia:D Lapsellisia ollaan siis mekin:D
 
"Kiraki"
Yleensä minä teen candyking pussin johon tulee kaikkia koko perheen suosikkeja..itselle lähinnä suklaata. Jos mies ostaa herkut niin hän ostaa joinku valmiin-matador mix, -tv-sekoitus- tms. itselle (josta määkin lopulta osan syön), mulle suklaalevyn (syön yksin), lapsille lauantai tms. pussit. Sipsiä jos syyään niin yhteinen pussi koko porukalla.
 
jako
Jaetaan. Eli ostetaan esim. suklaalevy, ja molemmat siitä napsitaan leffan yhteyssä. Yksi poppari- tai sipsipussi myös, josta kumpikin ottaa.

Välillä kyllä ärsyttää, kun itse syön sipsejä yhden kerrallaan. Mies taas kauhoo kätensä täyteen sipsejä, ja sitten tunkee sen koko kourallisen suuhunsa kerralla. Eikä mene kauaa kuin se on jo uutta kourallista änkemässä suuhunsa. Ärr... Jää mulle vähemmän siis.
 
herkkupeppu:)
Kummallakin on omat:)Ja varsinkin irtokarkkeja ostaessa pidän lähes ehdottomana että mies ostaa omat koska mä ostan hirveän tarkkaan tiettyjä karkkeja vain tietyn määrän tai tietyn värisiä:)Alkuun mies ei voinut käsittää tätä mutta on jo aikoja sitten luovuttanut:)Ja muutenkin meillä on aika erinlainen maku karkkejen suhteen
 
Välillä on omat ja välillä yhteiset, riipuu mitä ostetaan.
Sipsit on yhteisiä, joskus ostetaan erinlaiset karkkipussit ja joskus yhteinen, riippuu mitä karkkia tekee mieli.
Suklaata syön yleensä mie ja mies saattaa maistaa pari palaa miulta.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva ostaa aina molemmille omat vaikka tietää että minä en herkkuja syö. Eli saa itse syödä molemmat. Mutta joskus kun se ei ostakaan kuin itselleen niin kiusallani syön osan sen herkuista! :kieh:
 

Yhteistyössä