Jos palkka-ajo on 19.12 niin koska palkka on tilillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija ap
Onneksi mun ei tarvitse miettiä mikä päivä, tai edes viikko/kuukausi/vuosi, palkka on tilillä. Ois ahdistavaa joutua elämään kädestä suuhun.
No voi että. Tunnetko itsesi nyt paremmaksi ihmiseksi? :love::poop: Mun elämä on kuule taloudellisesti paljon helpompaa nyt kuin silloin kun olin opiskeleva yh. Silloin oli oikeasti rahasta tiukkaa. Nyt mulla on ok-tuloinen mies eikä tarvitse laskea kaupassa senttejä, että saa lapselle ruokaa. Se nimittäin oli oikeasti ahdistavaa.

Nyt on rahaa mennyt teinin lukion käymisen kustannuksiin sekä harrastukseen. Siinä kohtaa palkanlaskennan mokailu ei paljon naurata. Eikä kyllä varmasti naurattaisi montaa muutakaan suomalaista tavallista perheellistä ihmistä.

Mutta on se hienoa, että on aina teitä itsestään liikaa luulevia besserwissereitä.
 
Seuraava tilipäivä on vasta 31.12, mutta nyt maksetaan puuttumaan jääneitä palkkoja erikseen. Ei kai 31.12 palkkapäivän ajoa tarvitse tehdä jo 19.12?
Ei niitä palkka-ajoja tilipäivänä tehdä. Ihan loogista olisi, että saat rahasi nimenomaan 31. päivä. Minäkin lähetin tiedon extratöistä palkanlaskijalle perjantaina (eilen), ajo ensi viikolla, maksupäivä 31.12.
 
No voi että. Tunnetko itsesi nyt paremmaksi ihmiseksi? :love::poop: Mun elämä on kuule taloudellisesti paljon helpompaa nyt kuin silloin kun olin opiskeleva yh. Silloin oli oikeasti rahasta tiukkaa. Nyt mulla on ok-tuloinen mies eikä tarvitse laskea kaupassa senttejä, että saa lapselle ruokaa. Se nimittäin oli oikeasti ahdistavaa.

Nyt on rahaa mennyt teinin lukion käymisen kustannuksiin sekä harrastukseen. Siinä kohtaa palkanlaskennan mokailu ei paljon naurata. Eikä kyllä varmasti naurattaisi montaa muutakaan suomalaista tavallista perheellistä ihmistä.

Mutta on se hienoa, että on aina teitä itsestään liikaa luulevia besserwissereitä.
Ei se, että raha-asiat ovat hoidossa, tee ihmisestä besserwisseriä.
Miksei se ok-tuloinen mies huolehdi teinin lukiokuluista?
 
vierailija ap
Ei se, että raha-asiat ovat hoidossa, tee ihmisestä besserwisseriä.
Miksei se ok-tuloinen mies huolehdi teinin lukiokuluista?
Mies ei ole lapsen isä ja hänellä on omien lapsiensa kulut. Kyllä mullakin on raha-asiat hoidossa kun saan laskuni maksettua.

Se tekee ihmisestä besserwisserin kun tulee tähän pätemään kun kysytään koska palkka maksetaan kun palkka-ajo 19.12. Mä en kysynyt mitään muuta. Kyllä ihmistä saa ottaa päähän jos palkkaa maksetaan liian vähän.
 
vierailija
No voi että. Tunnetko itsesi nyt paremmaksi ihmiseksi? :love::poop: Mun elämä on kuule taloudellisesti paljon helpompaa nyt kuin silloin kun olin opiskeleva yh. Silloin oli oikeasti rahasta tiukkaa. Nyt mulla on ok-tuloinen mies eikä tarvitse laskea kaupassa senttejä, että saa lapselle ruokaa. Se nimittäin oli oikeasti ahdistavaa.

Nyt on rahaa mennyt teinin lukion käymisen kustannuksiin sekä harrastukseen. Siinä kohtaa palkanlaskennan mokailu ei paljon naurata. Eikä kyllä varmasti naurattaisi montaa muutakaan suomalaista tavallista perheellistä ihmistä.

Mutta on se hienoa, että on aina teitä itsestään liikaa luulevia besserwissereitä.
Tunnen.
 

Yhteistyössä