Jos puolisosi ei ole tyytyväinen seksielämäänne, niin antaisitko luvan käydä vieraissa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Jos sinä olet tyytyväinen seksielämäänne, mutta puolisosi ei ole, vaan haluaa jotain muuta(kin), niin antaisitko luvan mennä toteuettamaan seksuaalisuuttaan vieraaseen petiin?
 
En.

Seksi on iso asia ihmisen elämässä, mutta on isompiakin asioita. Ja oma parisuhteeni on yksi niistä ns. isommista asioista. Mikäli mies kävisi vieraissa luvallani, olisi se joka tapauksessa parisuhteen loppu. En enää tuon jälkeen näkisi miestäni siten, miten nyt näen, eikä sen jälkeen olisi siis enää jatkoa olemassa.

Mikäli yhteinen seksimme ei toimisi, eikä tulisi toimimaan jatkossakaan, olisi mielestäni sitten järkevintä vain päätyä sopueroon.
 
asdfggh
Mä en ole ollut pitkiin aikoihin tyytyväinen seksielämään. Vielä en ole syrjähyppyä tehnyt vaikka mielessä se on ollut kyllä usein. Siihen sopiva kumppanikin olisi jo valmiina.
Mies on vaan niin toivottoman surkea sängyssä, ei osaa tyydyttää kunnolla ja akti kestää hyvä jos minuutin. Huoh.
 
vierailija-
Mä en ole ollut pitkiin aikoihin tyytyväinen seksielämään. Vielä en ole syrjähyppyä tehnyt vaikka mielessä se on ollut kyllä usein. Siihen sopiva kumppanikin olisi jo valmiina.
Mies on vaan niin toivottoman surkea sängyssä, ei osaa tyydyttää kunnolla ja akti kestää hyvä jos minuutin. Huoh.
Sä kuitenkin tietoisesti olet valinnut miehen joka on paska sängyssä, joten turha se on miestä syyttää.
Jos oletkin tullut toisiin aatoksiin eikä mies enää kelpaa, ole reilu ja jätä hänet.
Mies ei ole tehnyt mitään väärää asiassa.
 
vierailija.
Mä en oikein ymmärrä, mikä järki on mennä vieraisiin jos on tyytymätön omaan seksielämään?
Ihmissuhteet vaatii aina työtä ja uhrauksia, ei hyvää ystävääkään yleensä jätetä ensimmäisen riidan tultua.
 
aapee,
Mä en oikein ymmärrä, mikä järki on mennä vieraisiin jos on tyytymätön omaan seksielämään?
Ihmissuhteet vaatii aina työtä ja uhrauksia, ei hyvää ystävääkään yleensä jätetä ensimmäisen riidan tultua.
Ei kyse olekaan 'ensimmäisestä riidasta', vaan paljon isommasta asiasta. Jos toinen on tyytyväinen kerran kuukaudessa tapahtuvaan aktiin pimeässä peiton alla aina samassa asennossa, eikä halua muuta ja kumppani taas haluaisi eri asentoja, suuseksiä, mahdollisesti myös vaikkapa leluja yms. Miten sitten toimitaan?

Harvoinpa mieltymykset, edes omat ovat kaikilla tiedossa siinä vaiheessa, kun seurustelua aloitellaan, varsinkin nuoremmalla iällä.
 
Ei kyse olekaan 'ensimmäisestä riidasta', vaan paljon isommasta asiasta. Jos toinen on tyytyväinen kerran kuukaudessa tapahtuvaan aktiin pimeässä peiton alla aina samassa asennossa, eikä halua muuta ja kumppani taas haluaisi eri asentoja, suuseksiä, mahdollisesti myös vaikkapa leluja yms. Miten sitten toimitaan?

Harvoinpa mieltymykset, edes omat ovat kaikilla tiedossa siinä vaiheessa, kun seurustelua aloitellaan, varsinkin nuoremmalla iällä.
jos on noin erilaiset mieltymykset ni kyl mä uskon että sen olis huomannut jo alkuvaiheessa eikä se suhde olis jatkunut
 
nou
En tietenkään. Aviossa on sitouduttu toiseen seksuaalisesti ja muutenkin. Jos miehelläni olisi liian pieni palkka ja liian pieni penis niin en silti menisi rikkaan isokullisen kainaloon.
 
aapee.
jos on noin erilaiset mieltymykset ni kyl mä uskon että sen olis huomannut jo alkuvaiheessa eikä se suhde olis jatkunut
Tosiasia on, että tällaisia tällaisia pareja on vaikka kuinka paljon. Suurin osa on aivan eri ihminen kuin oli 20 vuotta sitten. Itsekin kuulun tähän joukkoon. Olen nyt vanhempana huomattavasti avoimempi seksin suhteen ja halukas erilaisiin kokeiluihin. Harmillista on, jos puolison kehitys ei ole ollut samansuuntaista. Silloin ollaan aloituksen kaltaisessa tilanteessa. Tein aloituksen siksi, kun yhdessä tuntemassani perheessä on tällainen tilanne meneillään.
 

Yhteistyössä