Jos rengas puhkeaa niin tietää kenen oveen kolkuttaa...

Eilen todistettiin miehen kanssa kun tästä talosta jotkut nuoret visko kaljapulloja parvekkeelta alas tohon tielle mikä kulkee talon ohi! Kuulu kuinka pullot särky asfaltiin ja hirveä naurun röhötys päälle |O :headwall: Aion kyllä maanantaina soittaa ja tehdä valituksen noista ihanista naapureista jotka jyskyttää musiikkia myöhään, metelöi ja huutaa parvekkeella ja särkee pulloja tielle sekä lasten leikkipaikalle :kieh: :headwall: Ihana mennä lapsen kanssa pihalle kun kokoajan saa olla tarkkana ettei ole lasinsiruja.. Joka kerta pihalta keräillyt lasinsiruja monet kouralliset, mutta se sirujen määrä on ihan vakio, kun keräät, ne vaan lisääntyy... Ja sekin riepoo kun särkevät joskus pulloja käytäväänkin ja antavat sirujen ja kaljojen maata käytävillä monta päivää ennenkuin siivoojat korjaavat |O :headwall: Puuh, purnaus teksti.. Helpotti B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
No mä olisin laittanut miehen asialle ja käskenyt sen mennä opettamaan niitä tavoille.
Minkä ikäisiä ne oli?
Noo, varmaan jotain 18 vuotiaita kun tossa vuokra-asunnossa asuvat... Tiedän että toinen puoli talosta on nuoriso-asuntoja, mutta voi kiesus, ei tollasta käyttäytymistä siltikään tarvia niellä, vai mitä?? En mä viittiny laittaa miestäni hyppimään sinne kylpytakkisillaan kesken saunan :saint: Ite kyllä karjasin parvekkeelta, mutta eipä ne mua tainnu kuulla... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
No mä olisin laittanut miehen asialle ja käskenyt sen mennä opettamaan niitä tavoille.
Minkä ikäisiä ne oli?
Noo, varmaan jotain 18 vuotiaita kun tossa vuokra-asunnossa asuvat... Tiedän että toinen puoli talosta on nuoriso-asuntoja, mutta voi kiesus, ei tollasta käyttäytymistä siltikään tarvia niellä, vai mitä?? En mä viittiny laittaa miestäni hyppimään sinne kylpytakkisillaan kesken saunan :saint: Ite kyllä karjasin parvekkeelta, mutta eipä ne mua tainnu kuulla... :snotty:
Siis juu ei tosiaan tollasta tartte sietää. Otat maanantaina isännöitsijään yhteyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
No mä olisin laittanut miehen asialle ja käskenyt sen mennä opettamaan niitä tavoille.
Minkä ikäisiä ne oli?
Noo, varmaan jotain 18 vuotiaita kun tossa vuokra-asunnossa asuvat... Tiedän että toinen puoli talosta on nuoriso-asuntoja, mutta voi kiesus, ei tollasta käyttäytymistä siltikään tarvia niellä, vai mitä?? En mä viittiny laittaa miestäni hyppimään sinne kylpytakkisillaan kesken saunan :saint: Ite kyllä karjasin parvekkeelta, mutta eipä ne mua tainnu kuulla... :snotty:
Siis juu ei tosiaan tollasta tartte sietää. Otat maanantaina isännöitsijään yhteyttä.
Näin teen :) Mua niin riepoo tollaset tyypit... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Soittaisit suoraan poliisin rauhoittamaan sitä sakkia. Älytöntä tuollainen riehuminen ja luulisin, että poliisia uskois paremmin, kuin isännöitsijää.
Mä kyllä mietinkin että soittaisko poliisit, mutta en sit kuitenkaan viittiny.. Ens viikonloppuna, tai sit jo tänään soitan jos toistuu tollanen B)
 

Yhteistyössä