Jos rinnat on täysin menettänyt kiinteytensä ja nännit tuijottaa lattiaan apeana ja ovat todella veltot

Onko edes mahdollista millään kirurgian keinoin, silikoneilla tai millään enää mahdollista pelastaa tilanne? Jotta siis saisi edes hiukan terhakkaammat rinnat. Vai onko rukkasten kanssa elettävä loppu elämä. Mikkään jumppa ja puntin nostelu ei niihin auta vaikka harrastaisi 20v.
Kiitos joku tietäs tai vastaisi. :flower:
 
---
On. Mut jos ne oikein on lörpät että voi ottaa ja viskata vaikka olalle niin kyllä sitä ylimääräistä nahkaa poistetaan ja jossain tapauksissa nännit irrotetaan ja asetetaan uudelleen. Oon kerran tällasen dokkarin katsonu missä näin tehtiin.
 
---
Ei kuulosta mut tuli nätit rinnat. Siis sitä nahkaa kun oli liikaa niin poistivat jotenkin rinnan alta ylimääräistä ihoa, irrottivat nännit ja ompelivat eri kohtaan, silarit alle ja kiinni. Tuli terhakat tisulit ja parannuttua ei edes huomannut että olisi leikelty mitenkään.
 
Hopeinen Kuu harmailee
Ei kuulosta mut tuli nätit rinnat. Siis sitä nahkaa kun oli liikaa niin poistivat jotenkin rinnan alta ylimääräistä ihoa, irrottivat nännit ja ompelivat eri kohtaan, silarit alle ja kiinni. Tuli terhakat tisulit ja parannuttua ei edes huomannut että olisi leikelty mitenkään.
Mahtoikohan tunto enää palata nänneihin kun sillälailla siirrettiin. Molemmat tärkeetä että rinnat näyttäs edes siedettäviltä ja hyväilyt sentis tätyy tuntea mulle ainakin suuri osa seksissä rintojen hyväily jotta kiihotun.
 
"vieras"
http://www.sairaalakl.fi/palvelut/rinnat/rintojen-kohotus-ilman-implantteja

Tollanen löytyi pikaisella googlaamisella... Kunhan on aikaa, aion ottaa asiasta selvää tarkemmin, esim. hintoja... Mulla alkoi rinnat imetyksen jälkeen roikkua, ja ihan tuosta rinnan yläosasta nahkaa nipistämällä näkee että rinnat saisi suunnilleen entisen näköiseksi, jos siitä ottaisi vähän nahkaa pois, eli näin maallikkona ainakin ajattelisin, ettei olisi edes mikään iso operaatio...
 
toinen tuntevainen
jos kerran sulle on rintojen tunto tärkeää, miksi ihmeessä antaisit niitä puukottaa? nauti siitä mitä sulla on, älä pilaa elämääsi sillä mitä sulla ei ole.
 

Yhteistyössä