Jos saan 22kg painosta veke 11.11.11 mennessä, niin tuo ukkeli menee kanssani naimisiin...

  • Viestiketjun aloittaja 111111
  • Ensimmäinen viesti
111111
Siis 70kg pitäisi painaa ja noin paljon pitää laihduttaa.

Karppausta ajattelin ja liikunnan aloittamista.

Ollaan jo vanha pari ja mies tietää kuinka kärsin painostani ja yrittää siis kannustaa omalla tavallaan ....

Olen siis 164cm pitkä eli melkoinen läski nykyiselläni...ja jos sukuni naisia on nähnyt, niin lopputuloksen voi arvata - tuosta mieheni varmasti on ajatuksen saanutkin, pelkää kohta asuvansa tankin kokoisen matroonan kanssa...
 
111111
[QUOTE="hulabaloo";24112462]minkä takia sun pitää laihtua?siis ei mee naimisiin jos et laihdu??[/QUOTE]

ja samalla kai koko perhekin..... ei nämä läskit juuri mielialaa nosta - olen lihonut 14kg tämän vuoden aikana, kun lopetin tupakanpolton eli en siis ole edes tottunut olemaan ihan näin iso.
 
"eee"
Aikaa on ainakin tarpeeksi, eli elämänmuutosta vaan kehiin. Ei tarvitse kituuttaa millään pikadieetillä, vaan ehdit opetella uudet, terveellisemmät ruokailutavat, joita voit sitten noudattaa loppuikäsi :)
 
[QUOTE="vieras";24112493]Tuntuu silti jotenkin väärältä...[/QUOTE]

Miks tuntuu?
Minusta tuo on hyvä. Eikä asia ole "minähän en lihavan kanssa naimisiin mene!", niinkuin sinun korvaasi se saattaa kuulostaa.


Meillä on vähän samantapainen juttu. Häät on 8kk päästä, enkä mahdu hääpukuun enää.. Osto hetkellä mahduin (ostin sen iihan liian aikasin!), mutta nyt tuo mekko kannustaa minua pudottamaan painoa, sillä isompaa mekkoa en aio hankkia.
 
"täti"
Hmmm.... riippuu kyllä aika paljon TEIDÄN MOLEMPIEN nykyisistä elämäntavoista. Ei mahdotonta, mutta JOS vaatii suuren elämäntapamuutoksen VAIN SINULTA, niin erittäin vaikeaa.

Jos ootte molemmat koko yhdessäolonne ajan välttäneet liikuntaa kaikissa muodoissaan ja syöneet mitä sattuu mättöä ja paljon + alkoholit päälle, niin ei tuu onnistumaan, jos myös miehesi ei lähde mukaan.
 
"laihduttaja"
Minäkin lupasin ukolleni että mennään naimisiin jos saan 20kg pois. Tosin ajasta ei ollut puhetta, eli voi viedä vaikka vuosia tämä projekti =))
Enempi vitsillä heitin, tuskinpa 20 kiloa pois saan...
 
"vieras"
Onneksi olkoon tulevalle rouvalle :)

Olen samanpituinen, painoin vuosi sitten 98 kg. Aloin karpata, muutama kk ketokarppausta alkuun. Jo eka kuukausi vei 10 kiloa! Mä siis uskon että onnistut, kun vain päätät niin :)
 
"vieras"
[QUOTE="Kifa";24112699]Noin nopea painonpudotus ei ole terveellistä. Suosittelen asettamaan tavoitteen huomattavasti matalammalle niin on jotain toiveita onnistuakin.[/QUOTE]

No lähteehän sitä alkuun vauhdilla, jos muuttaa elämäntapojaan totaalisesti hiilarihötön-mussuttaja-sohvaperunasta liikuntaa harrastavaksi karppaajaksi...

On se... ensin valitetaan kuinka epäterveellistä on liikalihavuus, ja sitten kun alkaa laihtua vauhdilla, motkotetaan siitäkin!

Kumpikohan sitten on epäterveellisempää: vuosien lihavuus vai nopea elintapojen muutos tervempään?
 
"Kifa"
Nopea elintapojen muutos vain yleensä ei ole pysyvää vaan johtaa ns. jojo-ilmiöön joka on jopa epäterveellisempää kuin ylipaino. Noin nopea painonpudotus edellyttää hillitöntä kalorivajetta joka vetää elimistön säästöliekille ja sitten se painonpudotus vasta vaikeaa onkin. Plus että jossain vaiheessa tulee väistämättä sorruttua syöpöttelyyn ja kaikki on ollut turhaan.
 

Yhteistyössä