Jos saisit 500 euroa kuussa lisää käteen, miten elämäsi muuttuisi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Säästäisin suurimmaksi osaksi. Osa menisi laadukkaampaan ruokaan, meillä mennään nyt suut säkkiä myöten. Eihän tuo iso raha vuodessa ole, yksi lomamatka tai hajonnut auto, niin se menee siihen.
 
vierailija
Ei vaikuttaisi mitenkään. Jos saisin 500 euroa kuukaudessa (netto ja inflaatiokorjauksella) loppuelämäkseni ilman työntekopakkoa tjms. ja se olisi siis 500 euroa ekstraa palkan tai eläkkeen tai työttömyyskorvauksen päälle, niin sitten ehkä harkitsisin elämääni uusiksi jossain määrin. Lähinnä voisin yrittää viritellä jonkinlaista ulkomailla asumisen ja osa-aikaisen työnteon yhdistelmää.
 
vierailija
Aika paljon. Tällä hetkellä nettopalkkani on 1000 €/kk, joten tuohon 50% lisää tarkoittaisi elämänlaadun kasvua ja ainakin pahimman pihistelyn loppua. Ei tuolla tietenkään vielä normaalin ihmisen elämään (auto, oma asunto, matkustelu, ravintolassa käynnit, harrastukset) kiinni pääsisi, mutta helpottaisi mua paljonkin.
 
vierailija
Tuplaisi käteen jäävän rahan meidän perheessä.Vois ostaa lapsille vaatteita ja kenkiä ja päästäis heselle syömään.ja lomareissuille.Auttaisi kyllä Todella paljon meitä.
 
ROLLOLAINEN
Tekisin oikeasti niitä mihin on v araa, nyt tehdäännitä mitä pystyn. Lähtisin välttömästi käymään sukulaisteni luona, on ikävä serkkuja. Vaatekaappikin kaipaa uudistamista kun paino on pudonnut.
Ostaisin myös hienomman vatsatanssivyön.ja sihen sopivat tossut/ legginssit ja paidan
 
vierailija
Elämä muuttuisi niinkin "radikaalisti", että säästöön menisi 500e enemmän. Siis kun jo tälläkin hetkellä mulla jää palkasta yli noin 300e/kk, minkä olen laittanut sitten säästöön. Eikä mitään hajua mihin rahat lopulta käytän. Todennäköisesti en mihinkään, vaan joku ne perii. Mutta kun en tarvi sitä minkä työnantaja nykyisin mulle maksaa.
 

Yhteistyössä