Jos sinulla ei olisi rintoja, niin ostaisitko?

  • Viestiketjun aloittaja mietitäänpäs
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="realisti";29606697]Melko harva heteromies kuitenkaan ihan oikeasti tykkää rinnattomasta naisesta, jos voi valita. Ei sillä, etteikö heitäkin ole.[/QUOTE]

Huoh...niin, aika harvalla varmaan on mielessään toiveena, että naisella ei olisi rintoja. Mutta sitten taas tykkäisikö mies oikeasti rinnattomasta naisesta... no miksi ei tykkäisi? Lopulta ihmisessä kokonaisuus ratkaisee (ellei nyt ihan tolkuton tissimies ole) ja ihmiset tuppaavat rakastumaan niin rinnattomiin, jalattomiin, mielettömiin, huumorintajuttomiin ja kunnianhimottomiin ja ties mihin vielä - kaikilla varmaan jostain näkökulmasta on jokin vika tai puute.

Enpä tiedä hankkisinko itse mitään implantteja... inhoan kaikkia leikkauksia ja kammoan lääketieteellisiä operaatioita, leikkauksen jälkeistä särkyä yms. Ja kun en mitään isoja rintoja haluaisi kuitenkaan, niin mahtaisinko viitsiä nähdä vaivaa ja maksaa jostain A-kupista tai korkeintaan pienestä B:stä. Ja silikoneja jotenkin kammoan, siis ajatus että kropassani olisi sitä. Eri asia, jos olisi siirretty rasvaa muualta kehosta ja siten tehty vähän "luonnollisempi" operaatio.
 
"miun"
ehdottomasti ostaisin!
Harkitsen nytkin kun imetysten jälkeen on vaan löysät a-kupit jotka roikkuu,.

Ja kertokaas mulle, missä niitä miehiä on jotka tykkää tällaisista pienirintaisista tai rinnattomista naisista?
Etsin heti käsiini sellaisen ja vaihdan miestäni.. en jaksa enää kuunnella sitä ettei mies tykkää ulkomuodostani kun minulla ei ole enää tissejä enkä ole haluttava!!
 
Peyote
[QUOTE="miun";29624120]ehdottomasti ostaisin!
Harkitsen nytkin kun imetysten jälkeen on vaan löysät a-kupit jotka roikkuu,.

Ja kertokaas mulle, missä niitä miehiä on jotka tykkää tällaisista pienirintaisista tai rinnattomista naisista?
Etsin heti käsiini sellaisen ja vaihdan miestäni.. en jaksa enää kuunnella sitä ettei mies tykkää ulkomuodostani kun minulla ei ole enää tissejä enkä ole haluttava!![/QUOTE]

Meinaatsä oikeesti mennä silvotuttamaan itsees jonkun tommosen miehen takia? Miellyttääkö hän sitten itse täysin sinun silmääsi?
 
Minä olen googlettanut ja monella lääkäripalstalla sanotaan ettei siihen saa mitään korvauksia. Mikä on kyllä järjetöntä, jos tubulaaristen rintojen korjaus korvataan ja rintojen pienennys korvataan, niin miksi helvetissä rinnattomuutta EI???
Isot rinnat aiheuttaa fyysisiä vaivoja niin mun mielestä ihan ymmärrettävää, että korvataan.
 
[QUOTE="miun";29624120]ehdottomasti ostaisin!
Harkitsen nytkin kun imetysten jälkeen on vaan löysät a-kupit jotka roikkuu,.

Ja kertokaas mulle, missä niitä miehiä on jotka tykkää tällaisista pienirintaisista tai rinnattomista naisista?
Etsin heti käsiini sellaisen ja vaihdan miestäni.. en jaksa enää kuunnella sitä ettei mies tykkää ulkomuodostani kun minulla ei ole enää tissejä enkä ole haluttava!![/QUOTE]

No jos minulta lähtisivät rinnat kokonaan - vaikka imetyksen takia tai esim. joutuisin poistattamaan ne muista syistä - niin tietenkin mieheni tykkäisi minusta edelleen. Miksi ei tykkäisi?

Ei tuossa sinun tilanteessasi ongelma ole pienissä rinnoissa, vaan miehen käytöksessä. En sitten tiedä, jos suhteessa on juuri nyt hankala vaihe, mutta jos tuollainen pitempään jatkuu niin en kyllä jäisi itse sellaista kuuntelemaan.
 
[QUOTE="miun";29624120]ehdottomasti ostaisin!
Harkitsen nytkin kun imetysten jälkeen on vaan löysät a-kupit jotka roikkuu,.

Ja kertokaas mulle, missä niitä miehiä on jotka tykkää tällaisista pienirintaisista tai rinnattomista naisista?
Etsin heti käsiini sellaisen ja vaihdan miestäni.. en jaksa enää kuunnella sitä ettei mies tykkää ulkomuodostani kun minulla ei ole enää tissejä enkä ole haluttava!![/QUOTE]

Kyllä tuollaanen mies sietää mennä vaihtoon vaikka uutta miestä ei olisikaa tiedos. Parempi yksin ku tuollaasen idiootin kans.
 
  • Tykkää
Reactions: Mörköäiti
"miun"
peyote: En aio mennä mieheni takia. Enkä varmaan mene muutenkaan, en edes uskaltaisi.
Mutta toki se itsetuntoa parantaisi, ne rinnat. Tosin, niinku sanoin, ni miehen vaihtokin voisi auttaa asiaa?
Mun mieheni mielestä vaan tissit kuuluu naiseuteen eikä sellaisia miehiä kuulemma ookkaan jotka tällaisista rinnattomista/pieni/löysärintaisista tykkäis? Tai että voisin kenenkää mielestä olla haluttava ilman rintoja?
 
Peyote
[QUOTE="miun";29624164]peyote: En aio mennä mieheni takia. Enkä varmaan mene muutenkaan, en edes uskaltaisi.
Mutta toki se itsetuntoa parantaisi, ne rinnat. Tosin, niinku sanoin, ni miehen vaihtokin voisi auttaa asiaa?
Mun mieheni mielestä vaan tissit kuuluu naiseuteen eikä sellaisia miehiä kuulemma ookkaan jotka tällaisista rinnattomista/pieni/löysärintaisista tykkäis? Tai että voisin kenenkää mielestä olla haluttava ilman rintoja?[/QUOTE]

Jaa kyllä musta ainakin suht moni tykkää. Mun mielestä, jos sä oot noin ilkeen tyypin kanssa, niin se kyllä syö sun itsetuntoos.:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29624077:
Huoh...niin, aika harvalla varmaan on mielessään toiveena, että naisella ei olisi rintoja. Mutta sitten taas tykkäisikö mies oikeasti rinnattomasta naisesta... no miksi ei tykkäisi? Lopulta ihmisessä kokonaisuus ratkaisee (ellei nyt ihan tolkuton tissimies ole) ja ihmiset tuppaavat rakastumaan niin rinnattomiin, jalattomiin, mielettömiin, huumorintajuttomiin ja kunnianhimottomiin ja ties mihin vielä - kaikilla varmaan jostain näkökulmasta on jokin vika tai puute.
Mä en muuten ymmärrä ku täällä palstalla moni toitottaa, että sellaanen ja sellaanen nainen ei voi löytää miestä, ei tuollaasta kukaa mies voi rakastaa, mies on säälittävä luuseri joka ei ketää muuta löytäny jne. Siis mitä hittoa? Minkälaanen ihminen ajattelee noin??? Ittestään epävarma joka hakee omalle ittetunnolleen kohotusta halveksimalla ja haukkumalla muita? Vai onko tuo vain jotaki todella typerää provoamista?

Sitä varsinki jaksetaan toitottaa, että ykskää normaali mies ei huoli ylipainoosta. Voi pyhä yksinkertaasuus. Ei se tee miehestä luuseria joka ei ketää muuta saa vaan hän vain on sattunu rakastumaan naiseen joka on ylipainoonen. Eikä kaikki miehet todellakaa oo sellaasia, että jos oma puoliso lihoo vuosien varrella, että puoliso alkaa kuvottamaan, ei haluta seksiä ja lähdetään vieraisiin. Täällä palstalla tuntuu olevan joku joukko naisia jotka kuvittelevat tietävänsä mitä jokaanen mies tällä pallolla ajattelee. :D Aiva ku miehet olis yks samalla tavalla ajatteleva joukko jossa jokaasella on samanlaanen maku jne. Missää nimes ei voi olla erilaasia makuja minkää suhteen. :D

Oikiasti muuten on miehiä joita ei isot rinnat kiinnosta vaan tykkäävät ennemmin pienistä. Jotkut miehet on peppumiehiä eli kiinnittävät enemmän huomiota naisten takapuoliin. Miks tämäki on niin vaikia asia käsittää.
 

Yhteistyössä