Jos täällä joku äiti purkaa pahaa oloaan, on ehkä masentunut ja uupunut..

  • Viestiketjun aloittaja Miettikääs
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Jep, mutta tarkoitankin, että kaikilla ei ole sitä ystävää, joka minulla oli, joten edes täällä puhuminen voi auttaa, kaikki kun eivät pääse puhumaan edes mielenterveyshoitajan kanssa, saavat vain lääkityksen.

Ennenkaikkea jokut kirjoittavat väsymyksestä, huolista, jne, joista me muut näemme, että ehkä ko henkilön todella pitäisi hakea apua, mutta hän itse ei vain sitä tajua! Ja ehkä tajuavat/rohkaistuvat hakea apua kun täällä ensin pahaa oloaan purkavat?!

Toisekseen en todellakaan väittänyt, että sinä olisit mitään pahaa tehnyt, mutta fakta on, ettei lääkityksen lopettamista itsekseen kuin seinään suositella missään nimessä. Sinulla se meni hyvin, mutta monella taasen ei.

Myöskin, sinä olet selvinnyt omalla tavallasi, mutta selvinnyt, mutta sinulta ei löydy ymmärrystä kohtalotovereillesi?
Toki löytyy, myöskin antaa keinoja yrittää heidän itsekin selvitä.
 
huh
Hyvä!! Sehän se tämän ketjun pointti oli, ettei pidä lyödä maahan siellä jo olevaa?

Tiedät varmasti, ettei lohduttelukaan masentunutta auta niinä pahimpina hetkinä, mutta enempi siitä on hyötyä kuin syyllistämisestä ja ylenkatsomisesta.

Eli olemme samaa mieltä, että parempi tänne pahaa oloa purkaa, kuin olla yksin kotona ja pyöritellä asioita synkässä mielessään, jolloin se vain pahenee?

Me pahimman yli päässeet voimme kuitenkin laittaa hyvän kiertämään, auttaa lähimmäistä siinä hädässä, jonka me olemme kokeneet ja tavalla tai toisella selättäneet!

Minä lähden nyt lenkille raittiiseen ilmaan, ja toivon kaikille pirtsakkaa päivää! :)
 

Yhteistyössä