jos teidän mies ei päästäisi teitä ravintolaan ja sitten tulisikin....

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
No jos noin on, niin sitten ei mene mieskään.

Meillä tämä asia tahkottiin selväksi aika vasta. Mies ei ole mua suoraan kieltänyt, mutta naama mutkalla se on ollut aina kun menen. Nyt asia puhuttiin selväksi, että minä en suvaitse mitään mielenosoituksia kun olen menossa (käyntieni KA on 1 vuodessa). Jos tämä ei käy, katsellaan meidän suhteen tila uusiksi.
 
Mulla kanssa herää kysymys, että mikä sua pitää tuommoisessa suhteessa??? Mä oisin jo aikoja sitte heivannut tuommoisen miehen! Mä en ymmärrä, että mitä niin pahaa siinä on jos säkin joskun haluut tavata kavereitas?? Ootko sä tehnyt jotain miksi se ei suhun luota vai onko se aina ollut tuommoinen??? Mulla lähtis järki!!!

Mutta siis itse kysymykseen.... Jos ukkos vastas nytkin NOIN jyrkästi, että EI KÄY niin yhtä jyrkästi tietysti takasinkin päin!
 
Niinpäti
Minkäs sille tekee, tuskinpa täältä apua löytyy kun ketään ei näköjään tajua koko kysymystä. Ei taida olla ihan tätä päivää tuollainen toiminta eikä kuulu meidän kulttuuriin tänä päivänä, ei ole kuulunut itseasiassa pitkään pitkään aikaan.
 
Meitä on tässä parisuhteessa 2 aikuista ihmistä.

Lapsilta voidaan kieltää asioita. Eläimiltä voidaan kieltää asioita.
Meillä ei kuitenkaan aikuiset ihmiset kiellä aikuisilta ihmisiltä asioita, tai päätä toistensa asioita, tai päästä tai ole päästämättä ketään mihinkään.

Menoista neuvotellaan toki ihan sen takia, että ne ei mene päällekkäin tai jos menee, niin lasten-, ja eläintenhoito järjestetään sitten sen mukaan.

Mutta mä en edes voi kuvitella tilannetta, enkä itseäni elämään suhteessa, jossa toinen ei päästä tai kieltää tai päättää asioita mun puolesta.
 
"huoh"
mitäs sanotte tästä?

saat kutusn ystävältäsi illnaistujaisiin (siitä sitten helsingin yöhön),kyseessä tyttöjen ilta..mies alkaa vänkkäämään että mee vaan,mutta miski häntä ei ole kutsuttu,miksei hän pääse mukaan,tuleeko X:n mieskin sinne,katokkin että siellä ei ole kenekään meistä mukana..vänkytivänkytivää.
ja KOKO illan tulee tekstaria,jos et vastaa niin soittaa..jos et varstaa puheluun niin soi jonkun ystäväsi puhelin.

Itse voidaan kadota yöllä kotoa kavereiden kanssa ilman että tullaan lähtemisestä kertomaan,tämä on hyväksyttävää koska hän tekee sen yöllä eikä se aika ole minulta pois.

*henk.koht. en ymmärrä tällasen miehen ajatuksenjuoksua,kyse siis avokistani*
 
me kaksi aikuista ihmistä ei kyllä mitään lupia tarvita toisiltamme. Todella kummallista käytöstä parisuhteessa jos pitää tuollaisia lupia kysellä. Pitääkö kaikki kaveritkin jättää ja illanvietot ym. eihän tuossa ole mitään järkeä. Meillä menee kumpikin. Vuorotellen, koska lapsille on vaikea saada ulkopuolista hoitajaa.
 
Argh!
Olisko ollut parempi että sanoin?
Rakastan miestäni ja en aio erota hänestä.Ehkä saamme joskus nämä solmut avattua.
Voi luoja miten mua ärsyttää nää ap:n tapaiset kynnysmatot, jotka tälläkin palstalla vähän väliä itkee miten mies haukkuu ja alistaa ja uhkailee ja pitää täysin nyrkin ja hellan välissä. Ja silti, joka hemmetin kerta nää samat tossukat toteaa että "mies on maailman paras isä ja rakastan häntä enkä aio erota".

Ei mee jakeluun ollenkaan, että maailman paras isä arvostaa ja rakastaa myös lastensa äitiä eikä polje tätä jalkoihinsa 24/7. Mut ei. Sovitaanko että tästä lähtien te tossukat ilmoitatte jo otsikossa että "mieheni on paska mutta en aio erota", niin mun ei tartte enää lukea näitä samoja vuodatuksia.
 
hh
Mä olisin kyllä niin v-mäinen, jos mies olis mua useasti kieltänyt menemästä jonnekkin niin TODELLAKIN sanoisin että noup sä et tod ole menossa mihinkää yön yli ryyppäjäisiin. Ja jos sitten herra kuitenkin sanoisi menevänsä niin ihan vaikka vaan ollakseni hankala ja kakaramainen sanoisin myös meneväni ja siis ihan omien kavereiden kanssa ja ollaan sit kans yötä hotellissa...
 
"huhhuh"
Tuli kuulkaas mieleen tällanen,laitoin jo tuonne yhteen ketjuun tämän mutta näin saa varmaan paremmin vastauksia.

Kyseessä siis todella itsekeskeinen ihminen,näkee kaikissa asioissa aina ensin itsensä,jos HÄn on kipeä (lämpöä 37,5 ja kurkku kipeä) niin heti pitää lähteä sairaalaan,jos HÄNELLÄ on nälkä niin jonkun täytyy tehdä ruokaa,jos HÄn haluaa lähteä niin sillon mennään..mutta annas olla jos joku muu (minä) vaatii samoja asioita niin vatsaus on "kohta,kannattaa seurata kotona vielä että turhaan lähdetään yötä vastan päivystykseen vaikka sulla on pää irti"

saat kutsun ystävältäsi illanistujaisiin (siitä sitten helsingin yöhön),kyseessä tyttöjen ilta..mies alkaa vänkkäämään että mee vaan,mutta miski häntä ei ole kutsuttu,miksei hän pääse mukaan,tuleeko X:n mieskin sinne,katokkin että siellä ei ole kenekään meistä mukana..vänkytivänkytivää.
ja KOKO illan tulee tekstaria,jos et vastaa niin soittaa..jos et varstaa puheluun niin soi jonkun ystäväsi puhelin.

Itse voidaan kadota yöllä kotoa kavereiden kanssa ilman että tullaan lähtemisestä kertomaan,tämä on hyväksyttävää koska hän tekee sen yöllä eikä se aika ole minulta pois.

*henk.koht. en ymmärrä tällasen miehen ajatuksenjuoksua,kyse siis avokistani*
ja tuo on tosi noloa mulle,sama soittelurumba alkaa jos olen isäni luona tai missä tahans amuualla,skokaan hällä ei oo mitääna siaa.Kysyy tyyliin " missä täällä jääkaapissa on se makaronilaatikko" KYLLÄ,ON KERRAN SOITTANUT JA KYSYNYT TUOTA!!!
Ja koska hänellä vähän suuremmat tulot kun mulla niin aina jos tuele puheta laskuista niin "ilman minua sulla ei olis tätä kaikkea tavraa" tms. mitä ikinä keksiikään
jaksaisitko tällaisen ihmisen kanssa.
 
me kaksi aikuista ihmistä ei kyllä mitään lupia tarvita toisiltamme. Todella kummallista käytöstä parisuhteessa jos pitää tuollaisia lupia kysellä. Pitääkö kaikki kaveritkin jättää ja illanvietot ym. eihän tuossa ole mitään järkeä. Meillä menee kumpikin. Vuorotellen, koska lapsille on vaikea saada ulkopuolista hoitajaa.

Näin meilläkin :D
Harvoin mennään yhdessä kun ei noit 4muksuu oikee saa hoitoon,mut kumpikaan ei kiellä toista menemästä.

Parin vkon päästä ite oon vkonlopun reissus ja mies laste kans kotoo ja sit myöhemmi mies vkonloppun omis riennoissa :)
 

Yhteistyössä