Jos teille sanotaan yllättyneesti "Ai sä olet SEN ikäinen", niin kumpaan suuntaan tulkitsette kommentin?

Nykyään jos kommenti lausutaan siksi, että minut on nähty kasvotusten, tulkitsen sen siten, että minua on luultu vanhemmaksi.
Jos taas arvio perustuu esim. kirjoittamiini palstalatteuksiin, oletan että minua luullaan nuoremmaksi.
Teiniprinessaksi jo tituleerattu.:heart:
 
Järjestäen aina mua luullaan vanhemmaksi kuin olen. Ei ulkonäön vuoksi vaan siinä yhteydessä jos on käynyt ilmi että mulla on 2 ja 4-vuotiaat lapset. "Ai sä oot vasta 23!" :)
 
Viimeksi muokattu:
joo-o
Törmään tähän tosi usein, ja alan jo valmiiksi selittämään, että "juu, olen pitkästi yli kolmekymmentä". Eli, minua luullaan poikkeuksetta nuoremmaksi kuin olen. Tai ainakin tähän asti on luultu... :D
 
arkkienkeli
Luullaan kaiketi nuoremmaksi.

Äsken just tulin töistä ja ostin matkalla tupakkaa ja myyjä kysyi paperit. Olen "vasta" 26-vuotias mutta ei tuota enää edes joka kuukausi tapahdu.
 
Rehellisesti sanoen en varmasti kumpaankaan suuntaan, vaan ajattelen vain että ihminen ei tiennyt, osannut/halunnut arvioida ikääni. Useimmin ihmisit jotka arvioivat ikäni väärin arvioivat sen (kohteliaasti?) nuoremmaksi.
 

Yhteistyössä