jos toi koira ois mun..lähtö ois tullu ajat sitten

  • Viestiketjun aloittaja aaarg
  • Ensimmäinen viesti
aaarg
tuhoaa aivan kaiken..on menny 2 lompakkoa.mun pikkareita.rintsikat.lasten leluja.miehen passi.kyniä ja aivan lukematon määrä kaikkea muuta...aaargh
ikää haukulla 11kk ja mun talouteen miehen kanssa tuli kesällä ( on siis miehen ja ollu miehellä tammikuusta asti)

eilen pureskellu miehen kaverin muistitikun ( joka täällä) ja mies mulle räyhäs siittä ja käski sanoa lapsille ettemme menekään eedeniin ( oltas uitu ja oltu yö)
 
Juu ei sitä koiran käytöstä lapsiin kuulu kostaa! Koirat on pentuna tollaisa ja toi kertoo siitä et on yksin ja tylsistyneenä tekee tuhojaan. Ton siitä saa kun otetaan koira rotua tuntematta eikä harrasteta sen kanssa kunnolla..
 
aaarg
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24803452:
Jos olis mun mies, ni olis palaverin paikka.

Jos koira tekee tyhmyyksiään, se on omistajan vika (useimmiten). Siitä ei rankaista lapsia.
olen kyllä asian ottanu puheeksi ja monesti..yleisin kommentti " älä jätä tavaroita että koira saa" joo just..vaikka kyse oisin herran itsensä jättämistä.kuten passinsa ,lompakkonsa yms yms
 
aaarg
Juu ei sitä koiran käytöstä lapsiin kuulu kostaa! Koirat on pentuna tollaisa ja toi kertoo siitä et on yksin ja tylsistyneenä tekee tuhojaan. Ton siitä saa kun otetaan koira rotua tuntematta eikä harrasteta sen kanssa kunnolla..
koirassa metsästyskoiraa ( saksanmetsästysterrieri ja dreeveri)
mä kyllä kotona päivisin niin käytän paljon ulkona.suht pitkiäkin ja seurana kotona..mutta on mullakin menoja enkä koiran takia lopeta muuta elämääni !! mies ei ole vieny metsälle vaikka niin lupaillu monesti ( ovat vissiin menossa kyllä joulukuun alussa)
 
"pieras"
MIKSI teillä säilytetään esimerkiksi passia sellaisessa paikassa että koira pääsee siihen käsiksi!!?? Koiralle omia leluja pureskeltavaksi, tarpeeksi liikuntaa ja aktiviteetteja. Kouluttamistakin kannattaa ehkä harkita?????
 
aaarg
[QUOTE="pieras";24803504]MIKSI teillä säilytetään esimerkiksi passia sellaisessa paikassa että koira pääsee siihen käsiksi!!?? Koiralle omia leluja pureskeltavaksi, tarpeeksi liikuntaa ja aktiviteetteja. Kouluttamistakin kannattaa ehkä harkita?????[/QUOTE]

EI OLE MUN RAKKI.alkaa palaa käämit..ja hitonko mä voin että mies jättäny paassinsa pöydälle.
 
Minkärotuinen koira? Meillä oli sama tilanne, tosin siihen vielä liittyi sisäsiisteysongelma. Koiralla oli ihan valtavasti energiaa ja purki sen sitten väärin. Lisää lenkkeilytystä, aktiviteettiä, leikkiä jne.. Onko johtajuusongelmaa?
 
Mikähän on koiran aktiviteetin määrä? Tommonen 11 kuukautinen on just siinä iässä että energiaa on enemmän kuin älyä, ja jos ei ole sallittua tekemistä (ja vaikka olisinkin..), tekemisentarve tyydytetään jollain ei-niin-kivalla.

En jaksa alkaa edes luettelemaan, mitä meidän piski pisti palasiksi tossa iässä. Aika siihen auttaa, aivot tulee yleensä sitten jälkitoimituksena parin vuoden päästä. ;)
 

Yhteistyössä