Jos tulisit vahingossa raskaaksi, mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja Jouluylläri
  • Ensimmäinen viesti
ksjlhky
Ei pahalla, mutta raskaaksi EI TULLA VAHINGOSSA!!! Voi hyvää päivää, nykyajan ehkäisyrepertuaarilla ei tulla vahingossa raskaaksi, vaan omaa ajattelemattomuuttaan tai huolimattomuuttaan!!
 
"vierailija"
Olisin järkyttynyt, shokissa, itkisin jne. Meillä on periaatteessa lapsiluku täynnä ja mulla hormonikierukka. Suunnitelmat menis aika pahasti uusiksi ja se harmittaisi ihan oikeasti. Olen ollut vuosia kotona ja nyt lopultakin pääsen taas elämään "omaa aikuiselämääni".

Ja silti ihan oikeasti me oltaisiin tosi onnellisia, jos tulisi "vahinko". Se lapsi olisi sitten tarkoitettu meille ja kaikki kyllä järjestyisi parhain päin. Isommat lapsetkin toivovat aina välillä uutta vauvaa, kun nuorin ei enää ole vauva. Hmm, pitäisköhän meidän sittenkin vielä harkita...
 
"vieras"
Meillä on kolme alle kouluikäistä, joten päästyämme alun epäuskosta ja epätoivosta ajattelisimme luultavasti ettei yksi lisää tässä kaaoksessa enää missään tunnu;)

Itse asiassa olemme asiasta jutelleet, ja molemmat todenneet, että ehkäistään, ehkäistään, ja jos silti joku pujottelee läpi, niin hän on sitten tosiaan tulossa tähän perheeseen.
 
Vahingossa voi tulla raskaaksi
Ei pahalla, mutta raskaaksi EI TULLA VAHINGOSSA!!! Voi hyvää päivää, nykyajan ehkäisyrepertuaarilla ei tulla vahingossa raskaaksi, vaan omaa ajattelemattomuuttaan tai huolimattomuuttaan!!
Käytätkö itse tuplaehkäisyä? Minulla kierukka enkä todellakaan ala kortsujen kanssa lisäksi pelaamaan, vaikkei kierukka sataprosenttinen ehkäisy olekaan. Jos nyt tulisin raskaaksi, kokisin todellakin tulleeni vahingossa raskaaksi. Eikä se tietenkään sitä tarkoita, ettenkö vastuuta asiasta kantaisi.
 
"ansku"
ehrottomasti pitäisin,koska haluaisin lapset pienellä ikäerolla. yksi poika meillä jo on 9kk vanha..sitte 1w synttäreiden jälkeen pitää ruveta suunnittelemaan toista ;)
 
"minni"
Ei pahalla, mutta raskaaksi EI TULLA VAHINGOSSA!!! Voi hyvää päivää, nykyajan ehkäisyrepertuaarilla ei tulla vahingossa raskaaksi, vaan omaa ajattelemattomuuttaan tai huolimattomuuttaan!!
Raskaaksi voi tulla ehkäisystä huolimatta. Mikään hormonaalinen ehkäisy ei ole 100-prosenttinen edes moitteettomasti käytettynä. Kuparikierukka on ihan surkea. Vakisuhteessa kondomien kanssa pelaaminen on aika tylsää. Niin että raskaaksi voi tulla, jos harrastaa seksiä miehen kanssa siten, että penis on vaginassa.
 
Ei pahalla, mutta raskaaksi EI TULLA VAHINGOSSA!!! Voi hyvää päivää, nykyajan ehkäisyrepertuaarilla ei tulla vahingossa raskaaksi, vaan omaa ajattelemattomuuttaan tai huolimattomuuttaan!!
Niinhän ne tietämättömät/kehnommin sikiävät sanoo.

Mä en kyllä tiiä missä kohtaa esim. mun ystävä oli ajattelematon tai huolimaton, kun tuli raskaaksi vaikka hänellä oli kierukka.
 
"vieras"
Ei pahalla, mutta raskaaksi EI TULLA VAHINGOSSA!!! Voi hyvää päivää, nykyajan ehkäisyrepertuaarilla ei tulla vahingossa raskaaksi, vaan omaa ajattelemattomuuttaan tai huolimattomuuttaan!!
Onhan se näinkin, mutta kun se on niin työlästä, kun pitää aamulla e-pillerin ottamisen lisäksi siistiä lakanoista pois ehkäisyvaahto ja muistaa ostaa lisää extrapaksuja kumeja, joita käytetään varoen etteivät vaan häiritse kierukan toimintaa... Eli YHDELLÄKÄÄN ehkäisyvalmisteella ei ole sataprosenttista takuuta, eikä edes putket solmuunkaan auta aina - kohdunpoisto tai selibaatti on ainoat:D
 
Niinhän ne tietämättömät/kehnommin sikiävät sanoo.

Mä en kyllä tiiä missä kohtaa esim. mun ystävä oli ajattelematon tai huolimaton, kun tuli raskaaksi vaikka hänellä oli kierukka.
Minulla on yksi ystävä joka tuli raskaaksi vaikka oli steriloitu yli puoli vuotta aiemmin.
SITÄ minä sanoisin jo melkoiseksi ajattelemattomuudeksi ja huolimattomuudeksi.
:D
 
Niin ja siis vastauksena kysymykseen joo, vauvakuume vaivaa vähän molempia mutta ei ole ihan paras mahdollinen hetki nyt yrittää, ehkäisy nyt on niin ja näin, eli erittäin iloinen vahinko olisi ja ehdottomasti ilolla otettaisiin pieni ihminen vastaan :)
 
Minulla on yksi ystävä joka tuli raskaaksi vaikka oli steriloitu yli puoli vuotta aiemmin.
SITÄ minä sanoisin jo melkoiseksi ajattelemattomuudeksi ja huolimattomuudeksi.
:D
Mullakin on tuttu, joka tuli raskaaksi, vaikka oli tehty sterilisaatio esikoisen syntymän yhteydessä (ja esikoinen oli tuolloin 1 v). Huolimatonta :D. Jösses me revittiin siitä rankkaa huumoria, sitten kun kamu oli päässyt shokista yli ja odotti uutta vauvaa jo innolla.
 
Mulla on myös tuttu (en pidä hänestä, mutta satunpa tuntemaan silti) joka tuli raskaaksi syrjähypylleen, vaikka aviomies oli steriloitu. Se siis oli tämän neropatin selitys sille, miksei käyttänyt ehkäisyä :LOL: :headwall:
 
"Minnie"
Olisin todella onnellinen =) Hirveä vauvakuume, mutta elämäntilanne on sellanen, että olis ihan päätöntä tieten tahtoen hankkiutua raskaaksi. Opettakaapas muuten nyt, miten vahingossa tullaan raskaaksi. Ollaan koitettu minipillereitä, keskeytettyä yhdyntää ja nyt viimeisenä oljenkortena sitä paljon parjattua kuparikierukkaa, mutta EI =D Perhana vieköön...
 

Yhteistyössä