Jos tuntematon mies katsoo lastasi pitkään kadulla, epäiletkö häntä pedofiiliksi?

  • Viestiketjun aloittaja stealai
  • Ensimmäinen viesti
"Marianna"
Jos epäilisin häntä joksikin niin varmaan ensimmäisenä epäilisin hänen olevan itse isä ja toisena vaihtoehtona en epäilisi mitään tai korkeintaan rintaani röyhistäen että "niin,minustakin hän on oikein herttainen lapsi"
 
fyhjg43
Ainakin ajatus saattaisi käydä mielessä. Pedofilia on nykyään yleisempää kuin koskaan ennen.

Esim. 60-70-luvulla harva edes aktiivisesti tiedosti pedofiilien läsnäoloa, mutta nykyään heitä on joka paikassa.
 
"hmm"
Ainakin ajatus saattaisi käydä mielessä. Pedofilia on nykyään yleisempää kuin koskaan ennen.

Esim. 60-70-luvulla harva edes aktiivisesti tiedosti pedofiilien läsnäoloa, mutta nykyään heitä on joka paikassa.

jotenkin--niin---sinisilmäistä.


ei, pedofilia ei ole yleisempää kuin koskaan, se vaan on nykyään helpompaa, ja siitä pystytyään nykyään puhumaan, ennen se vaan salattiin, ja ihmiset eli autuaan tietämättöminä asiasta.

tieto luo tuskaa.
 
En, mutta tiedän, että kaikki kadulla näkemäni naiset hyväksikäyttävät lapsia sairailla tavoilla, puistattaa. Naiset ovat pelkäävinään miehiä, koska tietävät, että mies voisi pelastaa lapset heidän perversioiltaan.

Ajateltavaa:
[video=youtube;NKXVcUSBKH4]https://www.youtube.com/watch?t=612&v=NKXVcUSBKH4[/video]
 
"Samu"
Oho, aika rankkaa väitettä.
Mä taas luulen että peruspirjoa ei paljoa kiinnosta muu kuin päivän ruokaostokset, julkkisjuorut ja laihdutusvinkit. Ja se on ehkä ihan hyvä niin.
 
Noh.
No siis jos ihan totta puhutaan niin saattaisi se mielessä käydä. Aika sinisilmäistä olisi jos sellainen ei jollain kävisi mielessäkään...

Ja siis tosissaanhan niin se riippuisi tosi paljon tilanteesta ja ilmeestä jne. Jos oma lapseni esimerkiksi nauraa räkättäisi jollekin jutulle ja joku katsoisi häntä huvittuneena, ei tietenkään ensimmäinen ajatukseni olisi että katsoja on pedofiili.
 
mnt***
[QUOTE="Samu";30852430]Oho, aika rankkaa väitettä.
Mä taas luulen että peruspirjoa ei paljoa kiinnosta muu kuin päivän ruokaostokset, julkkisjuorut ja laihdutusvinkit. Ja se on ehkä ihan hyvä niin.[/QUOTE]

Miesten kiinnostuksenkohteiden spektri taas ulottuu paljon laajemmalle kuin naistenlehtien juttuvalikoima, mikä tekee heistä vaarallisia.
 
[QUOTE="Samu";30852430]Oho, aika rankkaa väitettä.
Mä taas luulen että peruspirjoa ei paljoa kiinnosta muu kuin päivän ruokaostokset, julkkisjuorut ja laihdutusvinkit. Ja se on ehkä ihan hyvä niin.[/QUOTE]

Samu, olen hieman pettynyt. Et katsonut videota tai ymmärtänyt pointtia?
 
Nou
No en. Se luultavasti tuijottais tytärtäni tämän sinisten hiusten takia. Mutta kaksi kertaa on äijä kytännyt lastani siihen malliin, että oli varmaan likaisia ajatuksia. Eivät huomanneet, että äiti oli mukana, mutta kauempana.
 
No siis jos ihan totta puhutaan niin saattaisi se mielessä käydä. Aika sinisilmäistä olisi jos sellainen ei jollain kävisi mielessäkään...

Ja siis tosissaanhan niin se riippuisi tosi paljon tilanteesta ja ilmeestä jne. Jos oma lapseni esimerkiksi nauraa räkättäisi jollekin jutulle ja joku katsoisi häntä huvittuneena, ei tietenkään ensimmäinen ajatukseni olisi että katsoja on pedofiili.
No mä varmaan oon sitten sinisilmäinen. En ossaa ajatella, että on kyse3ssä jotain pahaa, jos joku katsoo lasta tai minua pitempään
 

Yhteistyössä