jos tyttäresi ikä 13 vuotta löytäisi netistä itselleen poikaystävän, jolla ikää on 18vuotta

vierailija
13-vuotiaan LAPSEN ei kuulu seurustella 18-vuotiaan AIKUISEN kanssa. Ei vaikka olisi naapurinpoika. 18-vuotiaalla on aivan erilaiset seksuaaliset tarpeet kuin 13-vuotiaalla, ja sen arvaa jokainen kuinka tuollaisessa suhteessa käy: 13-vuotias joutuu aivan liian aikaisin vakituseen seksisuhteeseen.
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
ja joka asuu eripaikkakunnalla sadan kilsan päässä kotoanne. ja ette tuntisi tai tietäisi pojan perheestä mitään. niin päästäisitkö lapsesi sinne viikonlopuksi pojan luo. mä en. mutta mun ystävä päästi kummityttöni :headwall: :headwall:
siinäpä vastuullinen aikuinen.

En varmasti päästäisi, enkä todellakaan antaisi sen tyypin sormellaan koskea mun 13 v ikäiseen tyttäreeni.
 
??
Mun nuorin sisko löysi myös netin kautta ihastuksen, mut ajan kanssa selvis, ettei kyseinen poika ollut 18, vaan paljon paljon vanhempi. Onneksi vanhemmat kielsivät lähtemästä katsomaan kyseistä poika!! Onneksi sisko tuli järkiinsä ja älys tilanteen..
 
lkjh
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
No, melkein elävästä elämästä tämä. Mieheni tyttärellä oli 14-vuotiaana 19-vuotias poikaystävä ja äidin mielestä tämä oli mielettömän hieno juttu.
Ei juma. Onks sun mies kommentoinu asiaa. Eiks ole mitään saamarin pakkostoppi-lakia olemassa.
 
Anne
Mitä jos tekisit sen äidin kanssa pienen lauantai ilta ajelun ja kävisitte tapaamassa sitä miestä ja toisitte samalla tytön kotiin.
Poliisit pitävät siitä miehestä sitten huolta kun olette tytön kanssa lähteneet kotiin alaikäisiin sekaantuminen ei ole poliisin mielestäkään pikku juttu, joten huoletta voit soittaa sen miehen alueen poliisille.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Kerroin miehelleni asiasta, kun kuulin. Mies kommentoi, ettei voi asialle mitään, kun tyttö asuu äitinsä kanssa. Miten puutut?
soittamalla poliisille/sos.viranomaiselle tms .
poika on 18v ja tyttö "sakkolihaa" ..eriasia jos kyse ois 16 ja 18v ...
mutta 18v vikittelee 13 vuotiasta *pui nyrkkiä*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tyttö edes nähnyt tuota poikaa vielä? Siis että tietää kuka siellä oikeasti on vastassa?
no weppikamera kuvassa kun ovat mesessä keskustelleet
Oikeasti? Voi tsiisus.. Nyt soittoa sille tytölle ja tarkistamaan onko kaikki ok!

 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tyttö edes nähnyt tuota poikaa vielä? Siis että tietää kuka siellä oikeasti on vastassa?
no weppikamera kuvassa kun ovat mesessä keskustelleet
Just! Ja sitten ihmetellään, kun tapahtuukin jotain ikävää. Miten jonkun äidin mielestä voi olla hieno juttu, että tyttö menee tuntematonta ihmistä tapaamaan. :eek:
 

Yhteistyössä