jos voittaisit loton pääpotin niin miten käyttäisit rahat?

  • Viestiketjun aloittaja wolf
  • Ensimmäinen viesti
hei
Maksaisin vanhempieni lainat pois, sitten kenties omat lainat, ostaisin vanhemmille mitä ne haluaa ja sit itselleni auton ja talon. Lähdettäis kenties isolla porukalla matkustelemaan vähän ja loput sijoittaisin asuntoihin tms.
 
vieras
Maksaisin kaikki lainat pois ja lähdettäisiin lomalle koko perhe. Ja kyllä mä varmaan pari ekaa päivää menisin töihinkin, sen jälkeen vois sanoa heipat sinne suuntaan, ainakin hetkeksi ;-)
 
Olisin kotona lasten kanssa ja mieskään tuskin 40 h viikkoja tekisi. Ostaisin suuren ja kauniin omakotitalon ja sisustaisin sen mieleisekseni. Osan säästäisin. Lahjoittaisin osan hyväntekeväisyyteen.
 
Kutistunut
No mä lupasin ostaa siskolle ja sen poikaystävälle jonkun kivan talon ja auton(ja sisko mulle, jos se voittaa).
Isille voisin muutaman satatuhatta antaa, ja ehkä äitille kans.
Maksaisin mummun ja papan taloon kunnon rempan. Kummitytön säästötilille tekisin pienen lahjoituksen.
Omat velkani maksaisin pois, ja ostaisin/rakennuttaisin meidän perheelle oman, ihanan kodin =)

Lisäyksenä vielä..mummun veljelle kustantaisin jonkun hyvän ja mukavan hoitopaikan hänen loppuelämäkseen.
 
Maksaisin muutaman ihmisen velat pois, samoin omani. Rakennuttaisin talon, ostaisin auton, ostaisin mulle ja likalle kaikkia kivaa. Sijoittaisin rahaa. Matkustelisin. Lahjoittaisin rahaa syöpäjärjestölle. "Hankkisin" lapsen keinohedelmöityksellä. Menisin rintojenpienennysleikkaukseen.
 
-Ostaisin uuden isomman talon meren rannalta
-Tekisin sen iltatähden,kun ei pula rahasta eikä tilasta
-itselleni ostaisin jonkun kivan auton taikka kaksi
-Miehelle tietty kunnon iso vene,mielellään puuta
-Vaatteet menis uusiksi ja kengät ja laukut,ja kunnon kampaajalle ja kosmetolgille
-Shoppailisin
Tässähän näitä :D
 
Keittiönoita
Maksaisin velat pois, samoin systerin velat. Lahjoittaisin millin Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle ja toisen millin jollekin kanadalaiselle susien suojeluyhdistykselle. Lopettaisin työt ja alkaisin elellä mukavasti.
 
Äityli kolmelle
Mä ja mies lopettettais työn teko just.
Lainat pois ja lappiin reissuun.
Sit etsisin uuden talon meille.
Matkusteltais paljon.
Hyväntekeväisyyttä alkaisin varmaan sillee päivätyökseni tekee.
 
Miä
Maksaisin muutaman ihmisen velat, omanikin. Ostaisin talon, auton, mökin, sisustaisin niin maan perusteellisesti ja ostelisin kaikkea kivaa :D Saattaisin käydä reissussakin. Sitten alkaisin miettiä mihin loput =)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Mitenhän se oikeasti menisi, voiko sitä maksaa toisten velkoja tai ostaa heille taloja, ilman että heille tulee veroseuraamuksia? Tai voiko ne mahdolliset verotkin maksaa toisen puolesta?
No ei vois tosta noin vaan toisille ostella, mut kai sitä vois antaa sit rahaa verojen maksuunki?

 

Yhteistyössä