Joskus toivon, että voisin vain kuolla pois

  • Viestiketjun aloittaja totaaliuupunut
  • Ensimmäinen viesti
totaaliuupunut
Enkä nyt uhkaile vakavalla asialla. En lapsilleni tekisi sitä koskaan. Olen vain niiiiin pettynyt. Exän luonnevikainen vaimo kiusaa minut henkihieveriin ja simputtaa lapsiani. Perheneuvola tiedostaa ja myöntää tilanteen, mutta ei tee mitään. Puhevälit exä katkaisi yksipuolisesti, koska uusi puoliso haluaa minut syrjään. Missähän on kohtuus? Niin ja sanomattakin on selvää, että minä hoidan lapset yksin kaikilta osin, ilman kiitoksia. Ja jos joku tunnistaa, niin terkkuja vaan. En enää jaksa välittää.
 
Mites sun omat ystävät, löytyykö heiltä tukea? Kunnon ystävä auttaa läpi tälläisten huolien (lähinnä siten, että haukutaan exä ja vielä pahemmin sen nykyinen :whistle ). Se on sitä terapiaa parhaimmasta päästä.. Sitten riittää taas paukut laittaa entiselle jauhot suuhun :D
 
vieras
kiitos. Ei saa, koska ei ole tehty lastensuojeluilmoitusta, joka edellyttäisi huoltoselvitystä eivätkä voi kuulemma häirrintyneen ihmisen luonnetta muuttaa. Olen kysellyt minun ja lasten tukea, mutta pene on neuvoton :(.
 
vieras
Läheiset ja ystävät tukevat, penekin sympatiseeraa, mutta ei tee mitään, kun ei juoda eikä lyödä ja minun haukkumiseni estäminen taas ei kuulu heidän työhönsä... Kellehän kuuluu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiitos. Ei saa, koska ei ole tehty lastensuojeluilmoitusta, joka edellyttäisi huoltoselvitystä eivätkä voi kuulemma häirrintyneen ihmisen luonnetta muuttaa. Olen kysellyt minun ja lasten tukea, mutta pene on neuvoton :(.
Sitten se huoltoselvitys vain kannattaa tehdä.

Olisi tosi tärkeä saada sinun exä ja tämän nykyinen saman pöydän ääreen keskustelemaan ihan "aikuisten oikeesti" johonkin puolueettomaan paikkaan, vaikka juuri sinne perheneuvolaan.

 
vieras
penessä "puhuttiin" eli exän puoliso haukkui minut lyttyyn. Penen työntekijöiden mukaan minä olin niin sovitteleva kuin voi olla, mutta ei auttanut. Kun joku on päättänyt kiusata hengiltä, se näköjään on mahdollista. Minun elämäni on ollut pilalla jo useamman vuoden ja nyt on voimat loppu. Kiitos teille. Menen nukkumaan uupumustani, koska herään joka yön 4-5 aikaan pyörittämään asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppöselle:
joo äiti on rikki ja lapset oireilevat. Who cares? Olen TOSI uupunut ja erittäin katkera.
niimpä. mä toivon todella et joku auttaa, välittää siellä sun lähellä. ootsä käynyt puhumassa tuntemuksista psykologilla? puheapua, kotiin apua jotain et edes jotain suunnasta helpottais. piinaako tää ex:n nykyinen puhelimitse.. salaisen numeron hankkiminen?
 
vieras vielä
no siellä penessä on psykologikin. Kotijutut hyvällä mallilla, siihen en apua tarvitse. Exän pso mustamaalaa lapsille, arvostelee käytännössä kaikkea ja lähettelee haukkumakirjeitäkin. Salaista numeroa ei voi hankkia, jos lapsille tulee onnettomuus tms. siellä. Pattitilanne. Penestä odotellaan yhä jotain käytännön päätöstä. Hyvät yöt teille.
 

Yhteistyössä