Joulu meni taas pilalle

Mies ilmoitti olevansa töissä jouluna vaikka aikaisemmin sanoi minulle , että on vapaalla.
Kerrankin odotin joulua kun vihdoin pääsisi viettämään sitä miehen kanssa yhdessä , mutta saapa senkin taas vaihteeksi unohtaa :(

Kumpa mieheni edes joskus oppisi kieltäytymään tarjotuista työkeikoista ja ajattelisi muutakin kuin sitä rahaa ja itseään.

Pelkään , että joudun tulevan esikoisenkin kanssa olemaan jatkuvasti yksin kun mies on vain töissä ja ajatus siitä masentaa päivä päivältä vain enemmän.
 
vuorotyöläisen vaimo
Elä välitä. Ootte sitten yhdessä joku toinen päivä. Ja jospa on joku läheinen / läheiset joiden kanssa pääset joulua viettämään? Minun mies on ollut tässä 11 vuoden aikana kaksi kertaa jouluna kotona. Aluksi otti päähän, mutta minkäs teet, työt on tehtävä tai ne tekee sillä ja seuraavalla kerralla joku muu :( Kaikkeen tottuu :)
 
"vieras"
Mies ilmoitti olevansa töissä jouluna vaikka aikaisemmin sanoi minulle , että on vapaalla.
Kerrankin odotin joulua kun vihdoin pääsisi viettämään sitä miehen kanssa yhdessä , mutta saapa senkin taas vaihteeksi unohtaa :(

Kumpa mieheni edes joskus oppisi kieltäytymään tarjotuista työkeikoista ja ajattelisi muutakin kuin sitä rahaa ja itseään.

Pelkään , että joudun tulevan esikoisenkin kanssa olemaan jatkuvasti yksin kun mies on vain töissä ja ajatus siitä masentaa päivä päivältä vain enemmän.
Mies tuumas, että kyllä ne työt aina kotiolot takertuvan akan kans voittaa.
 
"xyz"
[QUOTE="vieras";22525667]Mies tuumas, että kyllä ne työt aina kotiolot takertuvan akan kans voittaa.[/QUOTE]

Kokeileppa sellaista, että lakkaat välittämästä. Etsit elämääsi ilon muista asioista kun miehestä, ja jos mies tippuu kyydistä matkan varrella niin olkoot.
 
Mm kyllähän tähän on jo totuttu , että itekseen saa lähes joka yö mennä nukkumaan ja aamulla herätä kun miestä harvoin kotona näkee.
Olisihan se silti kiva edes joskus päästä yhdessä viettämään joulua ja muita "juhlia". :rolleyes:
 

Yhteistyössä